Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Slagelse 😵🔥I'm new🆕I love fun🎉❄️ sex and pleasure🔥, I can come to you🚕 or you can com to me🩷 📞50324877 call me 📞#Incall Outcall

Det gode først. Det er pigen på billederne, og hun er virkelig lækker. Her stopper det gode så også. Jeg får at vide på sms at 69 er en del af prisen, det er det så kun hvis man betaler for 60min og ikke hvis man kun betaler for 30. Det gør hun bare ikke opmærksom på.

På med kondom fra start, og så bliver der ellers bare taget jerngreb om penis, og rykket frem og tilbage, i et hæsblæsende tempo. Blow var heller ikke noget værd, og hun sagde intet med mindre jeg spurgte, ud over hvor gammel jeg var og om jeg var fra danmark. Efter 15min tog hun tøj på??? Okay men så går jeg vel bare. Det er godt nok en af de dårligste oplevelser jeg har haft. Lad vær med at besøg hende.

Redigeret af Fyr88

Skrevet

Ærgerligt med den oplevelse.
Jeg har endnu ikke læst en reel positiv oplevelse med en pige der har et ❄️ (narkoman) med i annonceteksten/overskriften.
Bedre held næste gang - der er heldigvis mange andre gode piger derude 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.