Hop til indhold

Andrea i Leck, dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://sexnord.net/en/profile/789671/andrea

Jeg besøgte Andrea i Leck. Ca 30 min kørsel vest for Flensborg.

Huset ligger lige ved landevejen udenfor bymæssig bebyggelse og du skal køre venstre rundt om bygningen. Her holder din bil helt uset fra vejen så meget diskret. Jeg tror ikke klokken virker så jeg skrev på WhatsApp at jeg var ankommet

Andrea er en meget køn for ikke at sige smuk pige fra Columbia. Billederne er retvisende. Hun taler fint engelsk så intet problem med kommunikation.

Hun startede med at smyge sig op af mig og ligeså på sengen så optakten var super.

Hun gav et dejligt BJ og holdt øjenkontakt under sexen. Jeg nåede kun missionær 😁 men det var super godt ☺️

Andrea er er rigtigt dejligt bekendtskab, som du ikke må snyde dig for at opleve.

Genbesøg: 100%. Jeg vil genbesøge hende næste gang hun kommer til området.

Du skal besøge Andrea hvis du vil opleve en smuk ung kvinde som gerne vil give dig en god oplevelse.

Redigeret af HansenDanmark

Skrevet

Hej -)

tusind tak for en dejlig anmeldelse, jeg havde godt set hende og overvejer et besøg.

Er det GFE det hun tilbyder, tænker på om hun kysser og er kælen? Jeg elsker nemlig begge dele.

Jeg håber virkelig på hun gør, så booker jeg en tid ved hende i eftermiddag

Skrevet
  • Author

@Stor_mand

Jeg ved ikke med kys der må du lige spørge, men kælen det er hun og jeg er sikker på at du bare skal sige det er vigtigt for dig, så hun kan lægge ekstra vægt på dette

Som skrevet er hun god til engelsk så kommunikationen er nem.

Du må gerne hilse fra mig 😊

Skrevet
  • Author

Jeg var lige på besøg ved Andrea igen inden hun drager videre.

Hun er godt nok dejlig. Sød og venlig med et ønske om at give en god oplevelse. Hun fortalte at hun gerne giver gæster en god oplevelse men også selv gerne vil mødes med respekt og venlighed. Naturligt nok 🙂

Hun kommer nok tilbage i November 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.