Hop til indhold

Club Globe i Zurich (juli 2026)

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik endelig besøgt Club Globe i Zurich i juli måned, efter at have haft klubben på min TODO-liste gennem mange år.
Jeg har besøgt FKK klubber gennem flere år og har været forbi de fleste populære FKK klubber, bl.a. Harmony, Atmos, Babylon, Artemis, Yin Yang, Sharks, Samya, Sunshine mf., og nu fik jeg endelig sat kryds ved Club Globe, hvor jeg synes at service niveauet er mærkbart højere - helt generelt.

Jeg ankom først på aftenen og blev modtaget i receptionen hvor man betaler 95 CHF + 10 CHF i depositum for nøglen, og prisen til pigerne er 150 CHF for en halv time, som inkluderer næsten alt (GFE, OWO og 100% indlevelse). En af de postive ting ved oplevelsen var, at man har mulighed for at betale med kort.

Efter jeg kom ind, og havde været i bad, fandt jeg hurtigt restauranten som var på 1. etage. Et stort område med mange borde og en kok som står og forbereder maden til en. Der er drikkevarer ad libitum (softdrinks). Man kunne bestille to forskellige menuer, og jeg valgte at bestille kokkens anbefaling, og det var rigtig fint. Det er ikke en Michelin-oplevelse, men det var udemærket og bedre end på de øvrige klubber jeg har besøgt gennem årene.

Derefter gik jeg nedenunder igen for at opleve klubben og pigerne der arbejdede på klubben, og de var alle sammen på mellem 8-10 ud af 10 for mig. Jeg tænkte at jeg ville sætte mig en halv times tid og slappe af og bare nyde atmosfæren, så jeg gik over til baren og bestilte noget at drikke. Men jeg nåede kun lige at få bestilte noget at drikke, inden to af de flotteste piger (10/10 for mig) over til mig og spurgte om jeg ville være med i et sex-show på scenen sammen med dem. De fortalte at det var gratis og at jeg bare skulle komme op på scenen og have sex med dem, når de sagde til. Det lød jo fint så jeg bekræftede og bad om at der lige gik 10 minutter, så jeg kunne nå at drikke det jeg havde bestilt.

De startede et stripshow i frækt lingeri, og så blev jeg kaldt op på scenen. Det var en perfekt oplevelse, hvor de gav den gas, og jeg blev forkælet. Showet varede nok 15-20 minutter, og det var en fantastisk start på aftenen med en 3-kant og to af de smukkeste piger. Jeg var på Club Globbe fra omkring kl. 17 til 23, og i den periode var der to shows, hvor en gæst fik lov til at deltage, så jeg var meget heldig at blive valgt. Jeg spurgte senere en af pigerne, hvorfor de lige valgte mig, og hun svarede, det var helt tilfældigt: Jeg sad lige ved siden af dem, da de skulle vælge en gæst.

Udover den gode start tog jeg to forskellige piger med på værelset i løbet af aftenen. Jeg har aldrig oplevet så meget indlevelse fra piger på FKK klubber før. De gik max til den, viste stort engagement og initiativ, og brugte al tiden med mig. Det var en markant bedre oplevelse og service end på andre klubber.

Efter at have været i rummet kommer man ud i receptionen, hvor man betaler, og hvor de også spørger, om pigen har gjort det godt. Det hjælper helt klart med at holde standarden høj.
Efter min første oplevelse med en pige på Club Globe, kom en medarbejder over til mig 15-20 minutter senere for at tale privat om oplevelsen og sikre, at den levede op til mine forventninger. De går meget op i, at niveauet holdes højt og gæsterne er tilfredse.

Alt i alt synes jeg, at Club Globe er i en klasse for sig. Pigerne er utroligt smukke, serviceniveauet er væsentligt højere, maden er bedre, og underholdningen er mere varieret og imponerende. Jeg anbefaler bestemt Club Globe, og det er ærligt talt en smule skuffende at besøge steder som Artemis bagefter (selvom stedet næsten er som det plejer at være) 😅

Priserne er dog også tilsvarende højere. I Tyskland var priserne omkring 90-100 EUR (ca. 670-750 kr.) for 30 minutter, mens priserne på Club Globe var 150 CHF (ca. 1200 kr.)

Skrevet

Jeg har også kun haft gode oplevelser på Globe, selvom det efterhånden er et par år siden. Et par af piger er så lækre, at det er helt uvirkeligt.

Bemærk at de har forskellige temaer på hver ugedag. Tirsdag er fx public sex dag. Man kan se programmet på deres hjemmeside.

Skrevet

Jeg har aldrig været på en af disse klubber og har derfor et spørgsmål (måske dumt) : har man "kun" badekåbe på i klubben(restauranten ?

Og er værelset pigernes eller er det dit (mens du er der) ??

Redigeret af Martin1963

Skrevet
Martin1963 skrev, for 1 time siden:

Jeg har aldrig været på en af disse klubber og har derfor et spørgsmål (måske dumt) : har man "kun" badekåbe på i klubben(restauranten ?

Og er værelset pigernes eller er det dit (mens du er der) ??

Du går rundt i badekåbe, men der er intet der stopper dig fra at have boxershorts på inde under.

Værelserne er klubbens. Pigerne følger dig hen til et ledigt værelse.

Skrevet

Tak for anmeldelsen.
Jeg har længe tænkt på Globe, så rart at høre fra nogen der tog springet.

Jeg nyder også FKK klubberne, dog som du selv er inde på så er priserne bare højere på Globe og det har afholdt mig fra at tage derhen.
Da jeg tilbragte nytårsaften på en FKK klub, snakkede jeg med en af pigerne om Globe, da hun tit var der, hun fortalte som du også påpegede at de går meget op i serviceniveauet og udsenet af kvinderne, de må ikke veje mere end en hvis vægt alt efter deres højde osv. Så de går meget op i clubben.

Jeg vil anbefale Wellcum til dig som mulighed, samt en lignende klub i nabobyen.
Men fedt at høre Globe er højkvalitet.

Skrevet
  • Author
Sønderjylland skrev, den 9.8.2026 at 08:24:

Hvad er den samlede pris for en aften som denne?

Tak

• Entré inkl. depositum: 105 franc - ca. 846 kr. (du får 10 franc tilbage, når du går)

• 2x ture a 150 franc - ca. 2.418 kr.

I alt = 3.264 kr.

Skrevet
narpy skrev, den 12.8.2026 at 17:30:
  • Entré inkl. depositum: 105 franc - ca. 846 kr. (du får 10 franc tilbage, når du går)

• 2x ture a 150 franc - ca. 2.418 kr.

I alt = 3.264 kr.

Ja, det er også lige den del der afholder mig, selvom jeg ikke skal klandre nogen for at bruge en del penge på kvindeligt selskab, det kan man se jeg også gør, og tit tager fantasien over og så bliver besøget dyrere og vildere.

Men så længe vi er tilfreds og mærker suset, er det penge godt brugt

Redigeret af ½angel

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.