Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Kender i alle sammen hjemmesiden lmgtfy.com ? 1. Find et spørgsmål herinde som vedkommende selv kan finde svaret på ved en google søgning, fx "Hvad er fransk?" 2. Gå ind på www.lmgtfy.com 3. Indtast spørgsmålet (hvad er fransk?) 4. Tryk på "google søgning" 5. Kopier linket. 6. Indsæt linket på eroguide som svar til spørgeren. Resultat: http://lmgtfy.com/?q=hvad+er+fransk? Og nej, i skal ikke være bange for at i har fået virus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg må ærlig indrømme: jeg forstår ikke meningen med tråden Ironman. Har måske misforstået meningen!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 28. Maj, 2014 are you finish ??? no im danish, goggle that Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 are you finish ??? no im danish, goggle that Lidt sjov: Are you Danish??? No im finish. Forstod du den? Hvad med grønlænderen og pakistaneren der sad på bænken i parken: Pakistaneren siger: jeg er pakki - grønlænderen svarer: jeg er drivis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Kender i alle sammen hjemmesiden lmgtfy.com ? 1. Find et spørgsmål herinde som vedkommende selv kan finde svaret på ved en google søgning, fx "Hvad er fransk?" 2. Gå ind på www.lmgtfy.com 3. Indtast spørgsmålet (hvad er fransk?) 4. Tryk på "google søgning" 5. Kopier linket. 6. Indsæt linket på eroguide som svar til spørgeren. Resultat: http://lmgtfy.com/?q=hvad+er+fransk? Og nej, i skal ikke være bange for at i har fået virus Ja, den er gammel, men den er stadigvæk ganske sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg må ærlig indrømme: jeg forstår ikke meningen med tråden Ironman. Har måske misforstået meningen!! Måske kunne hjemmehjælperen forklare det bedre? Haha, joke..Der er bare så mange underlige spørgsmål ved hver eneste annonce. I stedet for at svare kan man bare indsætte linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. Maj, 2014 hver gang nogen spørger om noget de nok burde have brugt 10 sek på at google - så sender jeg det link jeg forventer - nok naivt - at folk rent faktisk gør et minimum af research selv fremfor at ringe til en ven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. Maj, 2014 Måske kunne hjemmehjælperen forklare det bedre? Haha, joke..Der er bare så mange underlige spørgsmål ved hver eneste annonce. I stedet for at svare kan man bare indsætte linket Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg