Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg beklager anmeldelsen er en uge gammel, men jeg har desværre ikke haft tid til at skrive før nu.

Sidste lørdag havde jeg en sjælden mulighed, for at besøge en GP., da Brynhilde ikke havde nogen mulighed for at kontrollere min færden. Desværre var jeg langt hjemmefra, og uden brugbart transportmiddel, så det skulle være i Helsingør, da jeg opholdt mig der.

Citygirls havde 2 piger på vagt, desværre var de begge meget unge, og ikke ligefrem indbegrebet af Milf til GFE. Nå valget faldt på Linda Steel https://annoncelight.dk/showad/418965 Vel vidende, at jeg kan have svært ved at blive kampklar med så ung en pige, jeg får simpelt en fornemmelse at være “pædofrans”.

Linda er en ualmindelig smuk og lækker pige, der ligner sine billeder. Jeg oplevede ingen begrænsninger, jeg havde indviet hende i mit problem, og hun gjorde virkelig alt hvad hun kunne for at hjælpe mig. Med hendes store imødekommenhed nåede jeg også klimaks, godt nok i den svage ende af skalaen, hvilket hun jo ikke kan have ansvaret for.

Linda arbejder i flere andre byer, og jeg har allerede fundet stedet til mit helt sikre genbesøg. Mit problem plejer kun at opstå ved første besøg, så næste gang, skal hun få “fuld roulade”. Den gamle Viking må jo have oprejsning.

Linda får min klare anbefaling, der er fuld valuta for pengene.

Barske Rødskæg

Skrevet

Har också träffat Linda Steel på Citygirls håller med dej hon är en toppen tjej .

Linda Steel

Citygirls främsta milf är Saga har träffat henne två gånger .

I have also met Linda Steel at Citygirls, I agree with you, she is a great girl.

Citygirls' top Milf is Saga I have visited her twice.

Redigeret af Lars6699

Skrevet
  • Author
thebrownone skrev, 1 time siden:

Hvordan er det med kys hos Linda og GFE?

Hun skriver selv, at man ikke skal forvente den store GFE, men samtidig skriver hun at hun er en pleaser. Jeg syntes hun ydede en god GFE, og virkelig gjorde alt hvad hun kunne, for at besøget blev godt. Vi havde nu også en god kemi. Kys forventer jeg normalt ikke, da jeg er en af de formastelige rygere, så der nu du selv researche.

Prøv evt. at spørge Linda

BR

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.