Hop til indhold

Søger mand der kigger på os når vi sexer - Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg smider lige en føler ud.

Er der en mand nord for Limfjorden som kunne have interesse i at sexe med mig mens en mand kigger på?

Du skal have pladsen, det kan sagtens være udenfor dog på privat grund så vi ikke bliver forstyrret eller genere andre.

Send gerne pb hvis du kunne være klar

Redigeret af lejogbrug
Manglende ord

Skrevet

Jeg kan desværre ikke hjælpe. Men synes det er ret fedt med en forespørgsel af denne type fra en GP som vil hjælpe en mand med at få opfyldt en fantasi

Skrevet
  • Author

Tak til jer som har sendt mig en pb

Jeg tror jeg har fundet den helt rigtige mand 🍆🍑🍉🍉

Skrevet

Ift overskriften så står det jo stik modsat i dit opslag. I overskriften søger du en til at kigge på mens du i opslaget søger en at sexe med mens en mand kigger på!

Ja det forvirrer sgu mig….. men heldigt at du fandt den rigtige mand. Håber du så er sikker på hvad han skal bruges til….

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 6 minutter siden:

Ift overskriften så står det jo stik modsat i dit opslag. I overskriften søger du en til at kigge på mens du i opslaget søger en at sexe med mens en mand kigger på!

Ja det forvirrer sgu mig….. men heldigt at du fandt den rigtige mand. Håber du så er sikker på hvad han skal bruges til….

Det kan jeg godt forstå. Havde lavet opslaget under generel debat, blev flyttet til efterlysning af administrator og i den forbindelse er den oprindelige overskrift ændret.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.