Hop til indhold

Nadia thai Randers 2. Gang dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Nadia igen. Hun begyndte med et blowjob og suttede i cirka ét minut, hvorefter hun forsøgte at sætte et kondom på en slap penis. Hun fortsatte med at sutte med kondomet på, men der skete ikke rigtig noget. Hun virkede meget fortravlet og ville hurtigt videre til sex, selvom jeg kun var halvstiv.

Jeg tog kondomet af og forsøgte selv at få rejsning. Det lykkedes, men det hele føltes meget forhastet. Det virkede mest af alt, som om det bare skulle overstås.

Jeg kan derfor ikke anbefale hende, og jeg kommer ikke igen.

https://annoncelight.dk/showad/461356

Redigeret af Denunge2001

• Denunge2001 changed the title to Nadia thai Randers 2. Gang dårlig oplevelse
Skrevet

Hvorfor har du så besøgt hende hvis du har fået et dårligt oplevelse to gange i træk?

Skrevet
  • Author
Buck skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor har du så besøgt hende hvis du har fået et dårligt oplevelse to gange i træk?

1. Gang var dårlig

Buck skrev, for 7 timer siden:

1. Gang var dårligt, 1. Var ikke

Skrevet

Første gang var godt og anden gang lyder det som om du havde svært ved at få den op at stå. Det kan vel ske og er ikke nødvendigvis pigens skyld.

Op på “hesten” igen ….

Skrevet
  • Author
Gazco skrev, for 3 minutter siden:

Første gang var godt og anden gang lyder det som om du havde svært ved at få den op at stå. Det kan vel ske og er ikke nødvendigvis pigens skyld.

Op på “hesten” igen ….

Det er helt klart pigens skyld at hu

Gazco skrev, for 4 minutter siden:

Op på “hesten” igen ….

Det er helt klart pigens skyld, når hun ikke en gang bruger et minut på bj, hun gav ingen tid til nydelse

Skrevet
  • Author
Gazco skrev, for 9 minutter siden:

Op på “hesten” igen ….

Det var jo ikke noget problem at få den op hvis hun gad at yde service,. Den kom jo nemt op da det ikke var forhastet. Nu har jeg været ved mange GP/thai og ingen har ydet så lidt service

I mine øjne er det virkelig dårlig service hvis man bestiller en halv time, at man bruger under et minut på bj.

Skrevet
  • Author

Det hele skulle jo med, jeg har læst anbefalingerne. Men anbefalingernen er ikke et krav. Find på noget andet at lave

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.