Hop til indhold

Lita thai i Hadsund, SPILD AF TID

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde bestilt en halv time hos Lita, og hun bad mig skrive, når jeg var fremme. Jeg havde 40 minutters transport derhen. Da jeg ankom, skrev jeg, at jeg var der, hvorefter hun sendte adressen og lejlighedsnummeret. Jeg bankede på, men ingen åbnede.

Fem minutter senere skrev hun, at jeg skulle vente 15 minutter. Jeg var indstillet på at vente, så jeg gik udenfor og bad hende skrive, når hun var klar. Da der var gået 20 minutter, fik jeg endnu en besked om, at jeg skulle vente yderligere 10 minutter.

Der valgte jeg at køre hjem. Jeg havde allerede mistet lysten. Det var virkelig spild af tid, og jeg vil fraråde andre at besøge hende.

https://annoncelight.dk/showad/424309

Skrevet

Det var synd for dig du ikke ventede. Jeg har besøgt hende flere gange og hun giver en rigtig god behandling. Hun er smuk og man får fuld valuta for pengene. Den første gang jeg besøgte hende spurgte hun om vi ikke skulle tage et bad sammen bagefter. Det er hende på billederne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.