Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Silkeborgvej 120, kld.

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Jeg havde lyst til en god gang thai pirring idag, men alle de steder, jeg mødte op på, var optaget. Det burde jeg nok have taget som et tegn fra oven om, at denne dag ikke var dagen at få thai massage på.

Jeg endte så ved en god gammel kending, Silkeborgvej 120, kld.

Har efterhånden kommet der nogle gange, så er ved at danne mig et rimeligt godt billede af ydelser og service. Har før rost dem, men må sige, at idag var en rigtig træls skuffelse.

Jeg bestilte 45 min med HJ i håbet om, at de 45 min blev fordelt på både for- og bagside. Det gør de ikke. 35 min på skulderbladene og omkring nakken og på armene. Ingen pirring whatsoever de første 35 min (!!). Så 5 min på benene, med kun anstrøg af pirring et par enkelte gange. Og tilsidst fik jeg (uden at lyve eller overdrive) ca 2 mins pirring på balder og mellem benene. Hun har faktisk sat tiden ned for pirring hver eneste gang, jeg har været der. Det gik op for mig idag.

Så kom den obligatoriske "Turn around", og et mekanisk HJ uden pirring med lukkede øjne (igen igen) fra hendes side fulgte. Jeg var nødt til at fantasere for at nå klimaks og havde desuden aldrig klaret det, hvis ikke der var et spejl at kigge ind i samtidig.

Pigen er ikke særlig pæn. Hun er ikke specielt ung og sprød og hun lukker som sagt øjnene under HJ. Altsammen noget der trækker ned. Desuden har hun ikke ret meget indlevelse under massagen, og massagen er IKKE sensuel på nogen måder (trods det faktum at salgsargumentet for denne klinik er citat "erotisk massage"!!).

Flere gange er massagen direkte træls og irriterende, fordi hun bliver ved og ved at slide på de samme områder omkring nakken og det øverste af armene. Da vi var 20 min inde i det cirkus, vidste jeg godt, at det her blev en lorte oplevelse og begyndte så småt at snøfte over de 600 spir, jeg havde brændt af.

Jeg vil nok sige, at efter idag er det slut med at komme på Silkeborgvej for mit vedkommende. De reklamerer i EB med "erotisk massage", og så er det simpelthen for RINGE, at man får ca 2 mins pirring ud af 45 mins massage.

Jeg bliver virkelig nødt til at tage mig selv i nakken nu og få stoppet det her thai halløj helt og aldeles! For miljøet er da godt nok en dårlig vittighed nu om dage! 

/Beast over and OUT

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls med sådan en skuffende oplevelse, men også synd at det farver din generelle holdning til thai massøserne, for jeg synes da, også set udfra anmeldelser herinde, så ER der da stadig gode steder at tage hen. Personligt ville jeg da anbefale både Hedemannsgade og Herluf Trolles gade til hver en tid, og jeg ved at flere er glade for fx. N&N eller dén i Solbjerg...! Giv ikke op endnu, DB ! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...