Hop til indhold

Simone i Christiansfeld

Featured Replies

Skrevet

Har i dag haft mit første møde Simone med stor succes.

Det var egentlig meningen jeg ville gentage succesen med Bella, men hun havde ikke tid og opfordrede til at besøge hendes veninde.

Aftale kom i stand og og en flot blond pige i frækt sort undertøj åbnede hurtigt døren ved ankomst.

Penge skifter hænder og afklædning inden vi ender på dobbeltsengen. Starter med de dejligste tungekys - de er ikke så intense og rå som ved Bella, men har sin helt egen charme og mere intime, som var det ens kæreste. Simone viser sine evner indenfor det franske - nænsomt, dybt og særdeles vådt præcis som jeg kan li det. Vi ender i en 69’er og hun virker bestemt til at nyde det ligeså meget som mig - til tider har hun svært ved at sutte mig, da hun stønner og vrider sig på den gode måde.

Derefter på med kondom og jeg har tager hende i missionær og doggy den næste halve time inden jeg kommer i et brøl. Vi falder begge om på madras og skal lige komme os badet i sved og benmuskler der ryster og kramper. Lidt småsnak og læst og fast inden jeg får et tiltrængt bad og afsted i bilen igen.

Simone tager virkelig godt imod og ud fra skrig og støn virker det til hun nød det til ligeså meget som mig i kampens hede.

https://annoncelight.dk/showad/449901

Et par tanker her på falderebet:

Hvis du har en fantasi om at knalde den pæne frisør fra salonen, så er hun det helt rigtige valg. Flot hud og makeup, flot Colgate smil og tænder, stort flot blond hår, silikone bryster passende til kroppen og generelt “dullet op” og velplejet på den helt rigtige måde.

Hendes støn og skrig er ret intens og højlydt. Når man først går i gang tror man næsten det er falskt, men tror vitterligt blot hun giver sig hen og ikke faker, så det skal man være til.

Nu er begge piger på stedet besøgt og virker til priser er ens. 30 min for 1700 og 1 time for 2200. Prisen for en halv time ser jeg ikke den store værdi i, men det gør jeg dog ved 1 times besøg når man tænker på begge piger er lækre danske piger omkring 30 år og tungekys, blow uden, forskellige muligheder for afslutning osv. er med i prisen.

God weekend.

Redigeret af JJ1986

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.