Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter en tur i solariet, et gangbang og et privat møde med hende, hvad kunne vi så ellers finde på? 

Hun tilbyder at mødes udendørs, altså som en slags en skovtur. Det lød fristende, og vejret indbød til det. Så, sådan skulle det være.

Møde aftalt, fik et mødested, og så var det ellers i gang med Google maps, så jeg kunne få styr på transporten. Vel ankommet fik jeg en ny besked med flere detaljer, okay videre ud på tur. Netop som jeg var ved at finde vejen derhen, stødte hun naturligt til og vi fulgtes det sidste stykke vej. Hun forrest, jeg bagefter mens jeg holdt øje med hendes lille lækre røv. Hov, der var en gren, husk også at kigge ned. Ikke nemt med hendes vuggende røv lige foran. Hey, der var en bænk og et bord. Destinationen nået. Det så mere end brugbart ud.

Indledende kys, mine hænder rundt på hendes lækre krop, brysterne blev lukket ud. Årh hvor er de dejlige bløde. Flere kys, mere gramsen på hende fra min side. Hun fandt et tæppe frem, det var jo trods alt en skovtur, og smed det sidste af tøjet. Hun op at ligge på ryggen på bordet, jeg stak forsigtigt pikken ind i munden på hende, og ja tak. Hun startede det dybeste blowjob, som hurtigt gik over i regulært throatfuck. Hold da helt op, hvor ser det godt ud når hendes hals buler ud. Jeg har pikken helt inde, hendes læber stramt om ham mens han hører ind og ud. Hun må lige have lidt luft ind imellem, hvorefter legen fortsætter. Hun har også andre huller som skal bruges. Først missen, jeg stående for bordenden, hun ligger med godt spredte ben, så jeg glider langsomt ind. Først lidt langsomt mens vi finder rytmen. Jeg kysser brysterne, de vil gerne lege med. Så lidt hårdere og dybere stød, flere intense kys udveksles. Hun er virkeligt tændt, og beder om mere. Sidste hul, lidt glidecreme på bedstevennen og så er vi klar. Jeg holder ham mod stjernen og presser ham langsomt indenfor. Igen, vi skal lige finde rytmen og så går intensiteten op. Hun, nu godt rød i hovedet, tigger om mere. Anal i missionæren er bare en af mine favoritter. Øjenkontakt, vi kan kysse, jeg kan holde om brysterne. Dette er godt for begge. Hun med vibratoren på klitten, jeg med et godt tag om hendes ben. Uh, det er tæt på. Throatfuck igen, jeg når ikke mange stød inden det er tid til at trække sig ud, jeg træder lidt nærmere så hun kan sutte på kuglerne og øjeblikket efter fyrer jeg kanonen af ud over hagen og brysterne. Wow!

Vildt at stå ude i det offentlige rum, ganske vidst godt skjult, men heller ikke privat, andre kunne jo have gået samme afvej, og kneppe en lækker pige. Så selvom det var kort og intenst, så går denne skovtur direkte ind på top 1 over årets skovture.

https://annoncelight.dk/showad/449561

Skrevet
Havkatten skrev, for 45 minutter siden:

Der er nogen, der er heldige. Det lyder som en skøn tur.
Sex i det fri kan noget 😍

Dit indlæg bidrager ikke med noget. Tre ugers karantæne.

Aj det er fis 😂 og tak for den gode anmeldelse Lille Niels.

Skrevet

Det var en særdeles god og kinky skovtur - lige som jeg bedst kan lide 😜🫠😘

Skrevet

Lyder som en dejlig tur i det grønne med en lækker frokost kurv du lagde på bordet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.