Hop til indhold

Kasai - Thai massage, Maya er på besøg i Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/Maya999

Maya er desværre kun på besøg i Vejle - det er ærgerligt for hun er vanedannende!

Alt det praktiske blev håndteret professionelt og effektivt på dansk,. Stedet er fint og Maya er sød, smilende og imødekommende.

Jeg havde booket en kombi af hård Thai massage og så var jeg nysgerrig på hvad Kasai egentlig er for noget.

Maya er en rigtig dygtig massør og har finger kræfter til at give en virkelig dyb og hård massage. Jeg er øm på den gode måde men frem for alt så kan jeg mærke en forskel - jeg har besøgt mange massører men hun introducerede nye teknikker som har haft en effekt på en gammel skulder skade.

Kasai massage er nyt land for mig. Det var en fin og meget intim oplevelse. Startende med forskellige tryk og afsluttende med blid massage af de ædlere dele. Det kræver tillid til massøren at give helt slip og nyde oplevelsen - ikke mindst i lyset af de beskrevne meget veludviklede finger kræfter, men det lykkedes fint. Jeg tror at næste omgang bliver endnu bedre fordi jeg ved hvad jeg kan forvente.

Hvis jeg kan få kalenderen til at gå op så skal jeg på besøg igen!

Skrevet

Kan kun være enig. Jeg besøgte hende da hun var i Århus... Helt fantastisk kvinde, man blev næsten forelsket.. skøn behandling, det var nok det bedste og mest pirrende håndjob jeg nogensinde har fået... Og hendes smil... Ja det gik sgu lige i banditten

Skrevet
  • Author

Jeg spurgte og forsøgte ikke, så jeg må være svar skyldig.

Men, massørens position under Kasai massagen betyder dog at du skal have nogle rigtig rigtig lange arme for at det er muligt under den del 😊

Skrevet

Det har jeg også 😏 Nej ok - skulle bare lige høre om det var sådan lidt b2b også, men det er det så ikke. Ville også være billigt så 😊

Skrevet
BigMac skrev, 1 time siden:

Må man røre ved Maya, eller er det ren envejs?

Jeg har godt måtte røre, hun holder meget af en slikketur, det har jeg også givet hende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.