Hop til indhold

Noget lækkert frækt til en sjællænder

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre.

Jeg skal til Svendborg med arbejdet i næste uge fra mandag til torsdag 🙂

Også tænkte jeg at jeg godt kunne bruge noget hjælp, til hvem man skulle besøge nu når man var der.

Lidt om hvad jeg er til.

Jeg har en total forkærlighed for 3 ting, desværre ikke altid muligt at få det i en. Men så er det godt jeg er der ovre i flere dage 😆

Modne kvinder (40-60 ca. )der ved hvad de vil have, og bare er frisk på at lege.

Analsex, elsker at give analsex. Til en der er vild med at få den i 2’eren, dem der passivt modtager, så vil jeg heller være for uden.

Og sidst men ikke mindst. Servicemindet kvinder i alle aldre, som har accepteret deres fritids arbejde. Og giver en god service.

Håber meget I kan skubbe mig i den rigtige retning.

Skrevet

Der er Dinna i Svendborg. Hun er en i den aldersgruppe. Hun har været aktiv i mange år
Jeg ved ikke hvornår hun tager i mod og om hun er til anal. prøv at sende en PB til @Frank78 . Han har besøgt hende

Skrevet
  • Author

Tak, jeg vil overveje hende.

Er der virkelig ikke andre spændende kvinder der giver klasse service på Fyns land.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.