Hop til indhold

Optimering af præstation og oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har spurgt AI om hvornår man som ældre herre præsterer bedst sexuelt og den anbefaler først på dagen og at man sørger for at have drukket vand. Jeg bruger 25 mg blå pille og der har AI også en række råd omkring tid, mængde, tom mave og ingen alkohol.

Den siger også at efter styrketræning (som jeg går til 3 gange om ugen) præsterer man ikke optimalt før dagen efter. Og at der med fordel kan være 3-5 døgn mellem at man har sex

Om det passer ved jeg ikke, men jeg tror der er noget om det. Jeg sørger i hvert fald at holde 5 dages pause mellem besøg/sex.

Hvad er andres erfaringer?

Skrevet
Slowman skrev, for 1 time siden:

Jeg har spurgt AI om hvornår man som ældre herre præsterer bedst sexuelt og den anbefaler først på dagen og at man sørger for at have drukket vand. Jeg bruger 25 mg blå pille og der har AI også en række råd omkring tid, mængde, tom mave og ingen alkohol.

Jeg sværger altid til et morgenbesøg.

Dels er noget at morgenliderligheden stadig i behold, og dels er man (forhåbentlig) udhvilet.

Skrevet
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg sværger altid til et morgenbesøg.

Dels er noget at morgenliderligheden stadig i behold, og dels er man (forhåbentlig) udhvilet.

Sjovt jeg har det lige modsat , jeg har virkelig ingen lyst om morgenen og selv om jeg har et besøg hos en eller en Tinder date går det så vidt så jeg melder fra fordi jeg tænker , det orker jeg ikke i dag 😁 derimod efter frokost så er lysten der så også og samme er udholdenheden ..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.