Hop til indhold

Jolien High class Luxus i Eskildstrup

Featured Replies

Skrevet

Godaften i forum..

Jeg besøgte Jolien i formiddags.

Jeg fik øje på hende sent på dagen i går og efter at have læst tidligere gode anmeldelser af hende,, skrev jeg til hende og fik en aftale "i hus" til en times "cocktail" besøg her i formiddag,

Blev modtaget i døren af en høj slank Q.. Langt mørkeblond hår med "slangekrøller".

Jolien var iført rødt frækt pikant lingeri,,, høje hæle.... Virkelig sødt ansigt,, smuk krop ikke et "gram overflødigt fedt"..

Jeg blev budt op på 1 salen og ført ind på værelset...

Pengene skiftede hænder og i bad med mig..

Da. Jeg kom ind på værelset efter badet,, vendte hun ryggen helt tæt mod min front,, der gik lidt samba rytmer i hendes røv... Hendes lange krøllede hår føltes blødt ned over brystet/maven. Imens hun førte mine hænder op til hendes dejlige faste naturlige bryster Det var en oprejsende oplevelse, hun ikke kunne undgå at mærke...

Hun vendte rundt.. Førte mig ned på sengen, hvor hun slikkede mine nosser, undersiden af skaftet og lod tungen cirkle om hovedet",,,. Lige der føltes min pik, som den heldigste slikkepind i verden... Det var sindssygt pirrende og ophidsende... I forlængelse heraf et lige så lækkert Blow....

Hun red mig i cowgirl,,, igen førte hun mine hænder op til hendes fine naturlige bryster...

Nu lagde hun sig på ryggen,, og sagde,, du må gerne slikke min fisse, men du skal gøre det forsigtigt, blidt og blødt... Og No finger inside.

Det var ikke svært at tage imod det tilbud, så jeg slikkede hende blidt og blødt længe,, ind imellem blev jeg lidt for ivrig, men hun var sød til at guide mig tilbage..

Som nævnt havde hun løst til - eller gav mig lov til at slikke hendes bløde fisse længe,, hun har nogle fine bløde skamlæber, smuk blomst,, smagen af hendes safter bliver mere og mere tydelige i takt med nydelsen...

Nu var det igen min tur, til igen at mærke hendes tunge og mund slikke mig stiv/hård igen,,, han var faldet i søvn af alt det slikkeri og skulle lige vækkes til live igen......

Der kom hurtigt liv i ham igen, stiv og hård til sidste runde...

Jolien vendte sig om, red mig i en rewerse cowgirl... Det var frækt at se hendes fisse indtage min pik og sluge den cencimeter for cencimeter,,, mærke hende støde i bund i små temposkift...jeg kom forholdsvis hurtigt.

Slutteligt spurgte Jolien om jeg kunne tænke mig lidt massage, en Luxus jeg tog imod med kyshånd.

Jolien står på mål for de services hun tilbyder,,, dem udfører hun til UG+.. Det samme er gældende for de ord hun beskriver sig med i Overskriften :High Class, Special Luxus Service.

Jolien har sidste "arbejdsdag" i Eskildstrup i morgen, onsdag,,,

https://annoncelight.dk/showad/298947

Ha'en god aften derude

• 3 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.