Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293150

Var forbi Emma og hende kan jeg godt anbefale, især hvis man ikke er særlig rutineret til det her og kun besøger en gp et par gange om året - ligesom mig.

Hun tog godt imod mig i døren iført noget sexet tøj som jeg ikke lige ved hvad hedder - og var meget glad og serviceminded. Hun taler godt engelsk og jeg følte mig generelt i trygge hænder.

Bestilt 30 min og fik at vide at jeg skulle gå ind og tage tøjet af og vente i sengen.

Hun kom ind med endnu mindre tøj på, satte sig i sengen og spurgte hvad jeg havde lyst til. Jeg sagde at hun godt måtte lægge sig ned på ryggen for jeg havde ikke slikket fisse i 18 måneder - men det gjorde jeg her.. i 25 vilde minutter. Til sidst spurgte hun om jeg ikke vil kneppe - det gjorde vi i 3 min, indtil jeg måtte overgive mig.

Fint sted og dejlig pige der får 4 ud af 5 stjerner/ eller 8/10 som mange bedømmer pigerne herinde. Jeg kan måske godt finde på at besøge hende igen, men jeg vil måske heller prøve en petit dansk pige næste gang (og jeg har et par stykker kikkerten til næste gang)

Skrevet

Hej Petitlover.

Tak for anmeldelsen. Det lyder som om at du har haft en behagelig oplevelse med Emma.

25 minutters fisseslik er godt nok meget, stærkt klaret!

Du nævner at du kun besøger glædespiger et par gange om året. Er det fordi du er i fast forhold, scorer damer på almindelig vis eller bare kun har sex et par gange om året?

Skrevet
  • Author
Mozart skrev, for 7 timer siden:

Hej Petitlover.

Tak for anmeldelsen. Det lyder som om at du har haft en behagelig oplevelse med Emma.

25 minutters fisseslik er godt nok meget, stærkt klaret!

Du nævner at du kun besøger glædespiger et par gange om året. Er det fordi du er i fast forhold, scorer damer på almindelig vis eller bare kun har sex et par gange om året?

Hej Mozart, jeg er nok bare meget kræsen så jeg kan godt bruge flere uger på at finde den rigtige inden jeg vælger at ringe til pigen.

Udseendet er nr 1 kriterie, dernæst geografisk lokation da jeg er begrænset at transportmuligheder. Det der tit spænder ben for at jeg får arrangeret noget er også fordi mange har fake profiler eller ingen anmeldelser herinde.

Skrevet
Petitlover skrev, for 4 timer siden:

Hej Mozart, jeg er nok bare meget kræsen så jeg kan godt bruge flere uger på at finde den rigtige inden jeg vælger at ringe til pigen.

Udseendet er nr 1 kriterie, dernæst geografisk lokation da jeg er begrænset at transportmuligheder. Det der tit spænder ben for at jeg får arrangeret noget er også fordi mange har fake profiler eller ingen anmeldelser herinde.

Okay, det er fair at du er kræsen. Det er også fint at bruge noget tid på at finde den helt rigtige.

Du siger at udseendet er nr. 1, men Emma har ikke noget billede hvor hun viser sit ansigt. Sendte hun så nogle ansigtsbilleder til dig, eller var de billeder på hendes profil nok til at du ville tage chancen?

Skrevet
  • Author
Mozart skrev, for 5 timer siden:

Okay, det er fair at du er kræsen. Det er også fint at bruge noget tid på at finde den helt rigtige.

Du siger at udseendet er nr. 1, men Emma har ikke noget billede hvor hun viser sit ansigt. Sendte hun så nogle ansigtsbilleder til dig, eller var de billeder på hendes profil nok til at du ville tage chancen?

Nej nej, hun har ikke sendt noget. Jeg kørte forbi en dag og ringede påfor at booke en tid senere på dagen og samtidig se om hun var lækker. Der holdte ikke nogle biler ude i gården så jeg tog chancen. Hun havde så ingen bookinger der så jeg blev vist ind på værelset med det samme

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.