Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
SingleCPH skrev, for 3 timer siden:

@Helow Jeg beklager du føler dig trådt over tæerne... Det handler ikke om at have behov for at betale for sex - jeg tænker de fleste af os herinde ikke "behøver" at betale... alternativt kan man jo bare gå i en klub, eller vælge en Scor date for at få dækket sit behov - men når man ikke har lyst til at have en kæresterelation er SD, for mig, et perfekt alternativ.

Man kan sagtens have sex med kvinder uden at det er en kæresterelation. De flotte attraktive mænd (som du tror at du tilhøre) kan jo bare gå på Tinder og knalde løs med en ny hver uge uden at det er en kæresterelation. De kan også bare tage i byen og få et en gangs knald. Og det kan du jo tydeligvis ikke. Ellers havde du jo aldrig været på SD, hvor du stadig betaler for sex.

Redigeret af Helow

• Svar 52
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Er det lige eller ulige uger? Kan jeg låne hende den anden uge? Jeg giver gerne 800

• MrPilot
    MrPilot

Jeg har mødt en via snap. Skøn kvinde, som jeg har set flere gange - faktisk så mange gange, at vi nu er i et regulært forhold. Så jo, på snap kan man godt finde dem - og hende her havde ikke en gang

• Hvis du reelt var så attraktiv og populær som du giver udtryk for, så havde du haft ingen behov for at være i SD og betale for sex til at starte med og det ved du godt selv.

Skrevet
Helow skrev, 1 time siden:

Man kan sagtens have sex med kvinder uden at det er en kæresterelation. De flotte attraktive mænd (som du tror at du tilhøre) kan jo bare gå på Tinder og knalde løs med en ny hver uge uden at det er en kæresterelation. De kan også bare tage i byen og få et en gangs knald. Og det kan du jo tydeligvis ikke. Ellers havde du jo aldrig været på SD, hvor du stadig betaler for sex.

Så det du siger er at attraktive mænd som godt kan score damer, ikke betaler for sex? -Og dermed at alle dem der betaler for sex, er grimme mænd som ikke kan få sex på anden vis?

-Hold kæft en gang ævl 🤣😂😄

Skrevet

Vi er lidt ude i et klovnestatement🤡🤡🤡.

Men dybest set er det jo hamrende sørgeligt hvis det virkelig er tilfældet for ham

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.