Hop til indhold

Bella i Christiansfeld

Featured Replies

Skrevet

Jeg besĂžgte tidligere i dag Bella for fĂžrste gang.

Hun holder til et sted lidt syd for byen.

Da der ikke var sÄ meget om herinde, sÄ var jeg lidt skeptisk over hvad man kunne forvente, men den skepsis blev hurtigt gjort til skamme.

Jeg havde booket en times besÞg. Blev modtaget i dÞren af en super flot dansk pige. Slank, lidt brun sommerkulÞr, smilende og fuld af positiv energi - pakket ind i et flot rÞdt lingerie med matchende hofteholder og strÞmper. Kroppen helt naturlig med smÄ fine bryster, en fyldig/fit rÞv.

sĂ„ snart jeg lige var vasket og afklĂŠdt begyndte Bella at “overfalde” mig stĂ„ende med dybe tungekys. Begyndte at afklĂŠde hende stĂ„ende og snart lĂ„ vi og gramsede pĂ„ hinanden, som var vi nyforelsket kĂŠrester.

Det gik over i gensidig oralsex og derefter sex.

PÄ grund af hele stemning kom jeg overraskende hurtigt hvilket er usÊdvanligt for mig. Ofte tÊt pÄ umuligt med kondom, men det fik Bella lavet om. Kan kunne ligefrem mÊrke hun klemte ekstra rundt om pikken, da hun fornemmer klimaks nÊrmer sig.

Jeg fik en runde mere, men dog uden udlĂžsning. Kan dog ikke klandre Bella for dette.

Til sidst lÄ vi og nussede og snakkede om lÞst og fast. Ingen hastvÊrk med at fÄ mig ud af dÞren - var faktisk mig der et par gange spurgte til tiden undervejs.

GenbesĂžg er bestemt undervejs i nĂŠr fremtid. Hun tilbyder vist lidt af hvert. Jeg fik bĂ„de det blĂždeste kĂŠrestesex, men ogsĂ„ det lidt hĂ„rdere hvor jeg kunne styre, holder hendes hĂŠnder, lidt smĂŠk i rĂžven. Virkede ĂŠgte under hele besĂžget uanset hvad hun blev “udsat” for.

https://annoncelight.dk/showad/460628

PS. Har tidligere vĂŠret skepsis for om Bella og Simone er samme pige, da annonce er meget ens. Det viser sig de blot arbejder sammen og lejer sig ind samme sted.

Skrevet
  • Author
Solmedsmil skrev, for 6 minutter siden:

Er det det sted der er over for tankstationen?

Nej, heldigvis en smule mere diskret

Skrevet
  • Author

OvenpÄ succesen fra sidste uge var det tid til genbesÞg i gÄr.

Denne gang havde jeg taget en ekstra fyr med herinde fra, som jeg har delt piger med tidligere.

Fri leg i alle 3 huller i 1 time og der er nĂŠrmest ingen begrĂŠnsninger. Det eneste som begrĂŠnsede os var stĂžrrelsen pĂ„ vores vedhĂŠng - Bella tog imod alt hvad vi “udsatte” hende for og vi mĂ„tte indimellem have en puster imens hun blot var sulten efter mere. Hendes sultne og intense blik hun kigger op med med min pik og boller i munden imens hun fĂ„r den analt i doggy af den anden fyr vil vĂŠre et lykkeligt minde pĂ„ nethinden til evig tid.

DP, deepthroat, dominans med smĂŠk og meget mere.

Fransk uden, sex med kondom.

Hun virker til at nyde besÞgene mindst ligesÄ meget som en selv - det har jeg ikke oplevet siden Happy Maja huserede i Esbjerg.

Fed oplevelse, som fortjener gentagelse ved lejlighed.

Redigeret af JJ1986

Skrevet

Jamen det bliver vildere og vildere 😅

Om en uge har hun sikkert afholdt en gangbang der var over 100 ménd til 😆

Skrevet
  • Author

trucker76 skrev, for 5 timer siden:

Jamen det bliver vildere og vildere 😅

Om en uge har hun sikkert afholdt en gangbang der var over 100 ménd til 😆

Det skal jeg ikke kunne sige og det skal stÄ hende frit for, hvis hun gÞr.

Men hvis du har tvivl om min anmeldelse, sÄ stem det evt. af med@Capstano .

Han var den anden fyr, som deltog.

God weekend.

Redigeret af JJ1986

Skrevet

BesÞgte selv Bella her i fredags (7. August). Vi havde skrevet lidt frem og tilbage sammen. Da jeg bliver nÞd til at afklare med en kvinde og hun kan klare det som jeg har mellem benene, da det desvÊrre ikke er alle der kan det. Men det mÄ jeg sige at Bella kunne og damn hun var vild med det og det kunne mÊrkes pÄ hende og se i hendes blink. Men for at komme lidt tilbage til starten igen.

Som JJ1986 siger er hun en smuk slank kvinde som er meget jordnÊr og virkelig sÞd og rar. Hun er nem at snakke med og er venlig, men hun kan ogsÄ vÊre mega dirty nÄr det kommer til det og hun ved godt hvad hun kan lide.

Da jeg mÞde hende og viste mig ind, vi snakke lidt og jeg betalte hende, sÄ det var ude af verden. Hun bedet mig om at smide tÞj, da jeg var nÞgne hoppe hun pÄ mig med kys og hÊnder. Resten vil jeg ikke gÄ i detejler med da det er mellem mig og hende, men kan sige at hun elsker at sutte og det var en masse sex og mere.
Efter en masse sjov og vild ballede, sad vi og snakke lidt.

Sidste smÄ ting om hende er det:
Hun elsker det hun gÞre og det kan mÊrkes. Der er ikke noget fake her og det er dejligt at mÊrke en kvinde som elsker man gÞr ved hende. Hun kan vÊre den sÞdeste kÊreste eller den vildest tÞs. Og hun er meget Äben for ting og ideer, men hun vil meget gerne mÞde dig fÞrst fÞr hun gÞr nogle af de vilde ting, bare sÄ hun bedre ved hvem du er.

Hende skal jeg mÞdes med et par gange, da hun er sÄ dejligt og frÊk at vÊre sammen med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.