Hop til indhold

Bella, Christiansfeld

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte tidligere i dag Bella for første gang.

Hun holder til et sted lidt syd for byen.

Da der ikke var så meget om herinde, så var jeg lidt skeptisk over hvad man kunne forvente, men den skepsis blev hurtigt gjort til skamme.

Jeg havde booket en times besøg. Blev modtaget i døren af en super flot dansk pige. Slank, lidt brun sommerkulør, smilende og fuld af positiv energi - pakket ind i et flot rødt lingerie med matchende hofteholder og strømper. Kroppen helt naturlig med små fine bryster, en fyldig/fit røv.

så snart jeg lige var vasket og afklædt begyndte Bella at “overfalde” mig stående med dybe tungekys. Begyndte at afklæde hende stående og snart lå vi og gramsede på hinanden, som var vi nyforelsket kærester.

Det gik over i gensidig oralsex og derefter sex.

På grund af hele stemning kom jeg overraskende hurtigt hvilket er usædvanligt for mig. Ofte tæt på umuligt med kondom, men det fik Bella lavet om. Kan kunne ligefrem mærke hun klemte ekstra rundt om pikken, da hun fornemmer klimaks nærmer sig.

Jeg fik en runde mere, men dog uden udløsning. Kan dog ikke klandre Bella for dette.

Til sidst lå vi og nussede og snakkede om løst og fast. Ingen hastværk med at få mig ud af døren - var faktisk mig der et par gange spurgte til tiden undervejs.

Genbesøg er bestemt undervejs i nær fremtid. Hun tilbyder vist lidt af hvert. Jeg fik både det blødeste kærestesex, men også det lidt hårdere hvor jeg kunne styre, holder hendes hænder, lidt smæk i røven. Virkede ægte under hele besøget uanset hvad hun blev “udsat” for.

https://annoncelight.dk/showad/460628

PS. Har tidligere været skepsis for om Bella og Simone er samme pige, da annonce er meget ens. Det viser sig de blot arbejder sammen og lejer sig ind samme sted.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.