Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/356298

Jeg besøgte denne skønne kvinde... 2 timer med 69.. I alt 2.800 kr. - så jeg havde faktisk nogle ret høje forventninger.. den første halve time var ren afslapning uden noget videre pirring.. det var den næste halve time sådan set også..😅, nå, om på ryggen og lidt mere afslapning.. så lidt ligegyldig lingam massage... gummi på pikken, og så lidt 69 med hendes ben næsten samlede.. hvis hun ikke kan lide at blive slikket, så sig dog nej tak.. faktisk var det så uinteressant at jeg selv måtte gøre mig færdig.. jeg ved ikke hvorfor jeg nogle gange tænker at pris og ydelse hænger sammen.. hendes ur går også for hurtigt.. 2 timer inkl. Bad før og efter var 1t.45min... man lærer noget hver gang.. jeg har allerede glemt hvor hun bor 🤣

Skrevet

Tak, jeg var ved at planlægge jeg skulle der ned på torsdag, det skal så ikke kan jeg høre, jeg finder på noget andet, nogle anbefaling i det område.

Skrevet
  • Author
Miu skrev, for 3 minutter siden:

Tak, jeg var ved at planlægge jeg skulle der ned på torsdag, det skal så ikke kan jeg høre, jeg finder på noget andet, nogle anbefaling i det område.

Tjah, klinikken i lillebrænde var god engang... men dog svingende.. Nas på gåbensevej er ret godt ind i mellem... ellers synes jeg at der er blevet langt imellem succeserne.. men priserne er ret godt med 🤑

Skrevet

Tak for advarslen. Det må man sige er dyre lærepenge. Jeg elsker latina damernes "15 min" tilbud - 5-600 kr for at hilse på og samtidig mærke om der er kemi til mere næste gang, er guld værd. Jeg køber altid kun 1/2 time hos thaierne første gang af samme årsag.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, Lige nu:

Tak for advarslen. Det må man sige er dyre lærepenge. Jeg elsker latina damernes "15 min" tilbud - 5-600 kr for at hilse på og samtidig mærke om der er kemi til mere næste gang, er guld værd. Jeg køber altid kun 1/2 time hos thaierne første gang af samme årsag.

Ja, det plejer jeg også.. annoncen var bare så god at jeg tænkte at jeg skulle en tur i himlen..🤣, Det var sgu dumt...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.