Hop til indhold

Nogen som har besøgt mellemøstlige piger i Århus

Featured Replies

Skrevet
Mads999 skrev, for 5 timer siden:

Ærligt jeg ved ikke om det her er rigtigt eller ej men er der nogen som kan stå inde for dem?

@Mads999 Hvorfor efterspørger du kun unge piger med sketchy annoncer? -Det forekommer mig da underligt at du næsten hver gang rammer en annonce som for de fleste ser falsk ud, og som af den årsag bliver skudt ned herinde, synes du ikke?

Årsagen til jeg lige slår ned på dette er at jeg ganske tydeligt husker hvordan du fik høvl i tråden om romantikeren Elena, som du hårdnakket påstod at have haft et dejligt møde med, mens alle andre i tråden sagde den var falsk. Det endte med at en mangeårig troværdig bruger hoppede på dine historier, og blev svindlet.
Dagen efter blev annoncen slettet, det gavnede ikke din troværdighed.. 🤔

Har du en skjult dagsorden, eller andel i disse annoncer siden du "opper" dem ofte? Det er ikke en anklage, men et nysgerrigt spørgsmål til de mange "tilfældige" sammenfald.
Tråden om Elena er oprettet af en helt ny bruger, som oprettede sin profil 10 minutter før. Han svarede samme dag i tråden og har ikke lavet mere end de 2 opslag. Samme dag kommer du på banen og lovpriser hende, selvom en del andre havde frarådet kontakt.
Var TS i denne tråd stråmand for dig?

Tilbage til trådens emne:

Hende du efterspørger her i tråden ligger for mig i samme kategori som dine andre forespørgsler.
Jeg tror den er falsk, fordi:

• Teksten er skrevet af en mand som sikkert har siddet med fjederen i den ene hånd, mens han med den anden hånd skrev sine fantasier.

• En meget liderlig ung mellemøstlig pige som elsker at sutte pik og blive sprøjtet i ansigt og mund af fremmede mænd.. -Helt sikkert 🤣

• Ingen billeder pga. diskretion, mens veninden hun linker til, og indgår i ydelserne, har adskillige billeder.

• Jeg faldt over hendes annonce for et par dage siden, der hed veninden Amanda eller lignende navn i Mariahs tekst, mens linket var samme som nu og peger på en pige ved navn Melissa. "Hun" har selv opdaget fadæsen, og nu står der bare "veninde"

• Venindens profilnavn "fellaslove" er her på siden tidligere nævnt som utroværdig.

• Jeg mindes at have set Mariahs tekst før, eller meget lig den. Og at det også der blev stemt ned af brugere herfra.

Jeg KAN tage fejl, men der er da en del røde flag at se på.

Mads999 skrev, for 5 timer siden:

Har også skrevet i en efterlysning opslag ?

Nej, for jeg flyttede den.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 51 minutter siden:

Nej, for jeg flyttede den

Ok, det er da vist kun moderatorer og admins der kan ;)

Skrevet
  • Author

jep det er det nemlig du må tag at for styr på dine løgne @Den erfarne jeh bliv lige vildledt der )

Redigeret af Mads999

Skrevet

Jeg har haft et FaceTime opkald med hende før og jeg tror at hun er ægte nok. Jeg har i hvert fald mødt veninden med brugeren “fellaslove” før og hun er ægte.

Skrevet
Dinosaur skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har haft et FaceTime opkald med hende før og jeg tror at hun er ægte nok. Jeg har i hvert fald mødt veninden med brugeren “fellaslove” før og hun er ægte.

Når jeg ser på billederne af veninden, tænker jeg 100% falsk. Er det virkelig pigen på billederne du har mødt?

Skrevet
Happyfeet skrev, for 11 minutter siden:

Når jeg ser på billederne af veninden, tænker jeg 100% falsk. Er det virkelig pigen på billederne du har mødt?

Det billede hvor hun ligger i sengen med leopard tøj ligner ret godt. De andre billeder må være lånt. Hendes krop så ikke sådan ud, men ansigtet er kønt. Når det så er sagt, så er det til gengæld også en oplevelse jeg ikke vil anbefale nogen grundet manglende indlevelse. Hun har engang svaret mig på en af trådene her og sagt at det var fordi “kemien” ikke var der, men jeg har mødt en del hvor kemien manglede og de gav mig en langt bedre oplevelse. Tror mere det var evnerne der manglede.

Redigeret af Dinosaur

Skrevet
Mads999 skrev, for 15 timer siden:

@Mrking Har også skrevet i en efterlysning opslag ?

Nej den stod i anmeldelser!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.