Hop til indhold

Damernefordig på Ahornsgade Nørrebro/Kbh

Featured Replies

Skrevet

www.damernefordig.com

Er der nogen, der ved, om fx Putte stadig tager vagter? Jeg har "ikke set hende" i lang tid.

På forhånd mange tak.

Redigeret af rimmington
Edit: Fejl i link til hjemmesiden.

Skrevet
rimmington skrev, for 4 timer siden:

www.damernefordig.com

Er der nogen, der ved, om fx Putte stadig tager vagter? Jeg har "ikke set hende" i lang tid.

På forhånd mange tak.

Du har stadig et w for meget i selve linket .. ud over det putte hun har været der i vel 10-12 år .. besøgte hende den gang kom udelukkende for hendes bryster og blowjob .. 😆 men mit gæt på i og med billederne nærmest er de samme som for dengang er hun måske nok stoppet hun har sikkert en endnu blødere og tungere barm nu det får de typisk med alderen som kun er et plus men jeg tror faktisk hun er stoppede ellers skriv og spørg

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 52 minutter siden:

Du har stadig et w for meget i selve linket .. ud over det putte hun har været der i vel 10-12 år .. besøgte hende den gang kom udelukkende for hendes bryster og blowjob .. 😆 men mit gæt på i og med billederne nærmest er de samme som for dengang er hun måske nok stoppet hun har sikkert en endnu blødere og tungere barm nu det får de typisk med alderen som kun er et plus men jeg tror faktisk hun er stoppede ellers skriv og spørg

Tak for svar. Jeg ved at hun har haft vagter for indtil forholdsvist nyligt og jeg har såmænd prøvet at skrive.

Skrevet
  • Author

Jeg kan åbenbart ikke redigere igen, så jeg linker lige til hjemmesiden en gang mere.

https://damernefordig.com/

Redigeret af rimmington
Edit: Fejl i link til hjemmesiden.

Skrevet

Jeg havde planer om at besøge Putte i foråret. Ville vildt gerne se hendes store bryster og give dem en stor portion sperm? Men hun svarede aldrig så det blev desværre ikke til noget

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.