Hop til indhold

Thai-Sportsmassage Aalborg - Ja tak

Featured Replies

Skrevet

Så skulle jeg også lige prøve dette lækre tilbud.

Skrev til hende og fik hurtigt svar. God kommunikation.

Jeg ankom og var på vej ind af den forkerte dør. Det er døren i gavlen der bliver åbnet -)

Blev vist ind i sengen hvor massagen skulle foregå, og tog alt tøjet af inden jeg lagde mig på maven. Hun spurgte ind til hvor jeg havde ondt, og jeg nævnte skuldre ben og lyske.

Hun lagde håndklæde over mine baller, men der blev pirret flittigt under massagen og leget med kuglerne.

Da jeg vendte mig om var den halv-fed, og efter lidt massage på ben og arme tog hun den i hånden og gav mig et HJ. Jeg måtte gerne lege med hendes store dejlige bryster imens.

Hun fortalte under massagen at hendes mand ikke kunne have sex, og det var lang tid siden sidst, så jeg tror jeg vil komme igen et par gange og se om jeg kan få lov til mere.

Kommer helt sikkert igen. Dejligt HJ, og god massage.

Skrevet
fisselars skrev, for 1 time siden:

Så skulle jeg også lige prøve dette lækre tilbud.

Skrev til hende og fik hurtigt svar. God kommunikation.

Jeg ankom og var på vej ind af den forkerte dør. Det er døren i gavlen der bliver åbnet -)

Blev vist ind i sengen hvor massagen skulle foregå, og tog alt tøjet af inden jeg lagde mig på maven. Hun spurgte ind til hvor jeg havde ondt, og jeg nævnte skuldre ben og lyske.

Hun lagde håndklæde over mine baller, men der blev pirret flittigt under massagen og leget med kuglerne.

Da jeg vendte mig om var den halv-fed, og efter lidt massage på ben og arme tog hun den i hånden og gav mig et HJ. Jeg måtte gerne lege med hendes store dejlige bryster imens.

Hun fortalte under massagen at hendes mand ikke kunne have sex, og det var lang tid siden sidst, så jeg tror jeg vil komme igen et par gange og se om jeg kan få lov til mere.

Kommer helt sikkert igen. Dejligt HJ, og god massage.

• altså mand da 😉 - hun lagde da "højt og larmende" op til knalde hende da hun fortalte om sin "døde mand" - - det var dig der skulle "follow up" - ja det er også meeeeget lææænge siden jeg har fået noget.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.