Hop til indhold
PerZ

Surt opstød om pigerne i Aalborg

Recommended Posts

Jeg fik tidligt fri fra arbejde i går, så tænkte at jeg kunne lave noget sjov..

 

Fik sonderet terrænet og fandt frem til 4 mulige piger jeg ville besøge, ringede og skrev til de forskellige..

 

Første aftale, en pige i nærheden af centrum, billig i forhold til hendes billeder, 700 for fransk uden gummi.. Allerede i telefonen fik jeg en dårlig fornemmelse af det, men tog der ud alligevel.. Da jeg ikke er til afrikanske piger blev jeg slemt skuffet, for det var ikke pigen på billederne..

 

Anden aftale, ( http://side6.dk/resultatside/?q=patricia26 ) køre hele vejen der ud, og der er langt fra Aalborg.. Men bliver rigtig positivt overrasket over stedet, det ligger rigtig fint diskret, bilen kan slet ikke ses fra vejen af, og et nydeligt sommerhus.. Men igen var det en afrikansk pige, så takker nej da jeg kommer indenfor, men hun var rigtig sød og venlig, og hvis man er til afrikanske piger er hun helt sikkert et besøg værd, og det kunne godt være pigen på billederne..

 

Tredje besøg, ( http://side6.dk/resultatside/?q=vesterbro26 ) det oplagte da det ligger så centralt. Jeg gik igen da hun ikke ligener hende på billederne, det kan sagtens være hende, men dog en del gennem photoshop..

 

Sidste besøg ( http://side6.dk/resultatside/?q=gentlemensclub45 ) på den anden side af gaden.. Havde afskrevet stedet da priserne var væsentlig højere end de andre steder, men nu da alt var gået i vasken tænkte jeg, hva faen.. Men igen, så var pigen der åbnede ikke hende fra billederne..

 

Så sparrede pengene og gik hjem i stedet for..

 

Er virkelig ved at være træt af piger i den her branche der ikke bruger deres eget billede, eller bruger et billede der slet ikke ligner dem mere.. Så står man der med alle sine talenter og bliver skuffet gang på gang.. Eller er det kun mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj

Giver dig helt ret, og jeg bliver efterhånden overrasket når pigen virkelig ligner billedet. Det er selvfølgelig klart at de ikke vælger et billede hvor de ikke fremstår godt, men det andet her er svindel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan også kun give dig ret. Falske billeder har altid været et stort problem især i Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja rigtig træls.

Hvis jeg tænker på alle de indlæg der har været på Eroguide, om dårlige oplevelser - især foto der slet ikke ligner, eller pigen slet ikke yder det der loves/betales for, så er der næsten altid udenlandske piger indvolveret.

Jeg ved godt dette har været skevet mange gange før, men en gang til: Køb dansk, hos kendte danske klinikker eller privat piger, der har et godt ry herfra EG.

Det påstås at deres priser er høje, men det er de ikke, relativt betdømt. Du er nemmerlig sikker på en god oplevelse, for den danske pige har et ry at røgte, så hun lægger sig i selerne for at gøre dig afhængig af sig. Den udenlandske er sgu ligeglad, for hun er væk om nogle uger - med alle de dumme danskeres penge i kufferten.

De danske glædespiger jeg kender tager 1600-2200 for en time, og så er der frit valg på alle hylder, inden for det pigen synes er sjovt. Prøv lige at regn sammen, hvad det koster hos en velskabt polak at kysse, slikke, bolle, blive slikket osv. Måske 1600 for en time, men du aner ikke hvad du får. Er de ektra 2-3-400 kr så ikke godt givet ud?

PS: De danske piger kan man tale med undervejs, ja ligefrem give "ordre" og de forstår dem med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja rigtig træls.

Hvis jeg tænker på alle de indlæg der har været på Eroguide, om dårlige oplevelser - især foto der slet ikke ligner, eller pigen slet ikke yder det der loves/betales for, så er der næsten altid udenlandske piger indvolveret.

Jeg ved godt dette har været skevet mange gange før, men en gang til: Køb dansk, hos kendte danske klinikker eller privat piger, der har et godt ry herfra EG.

Det påstås at deres priser er høje, men det er de ikke, relativt betdømt. Du er nemmerlig sikker på en god oplevelse, for den danske pige har et ry at røgte, så hun lægger sig i selerne for at gøre dig afhængig af sig. Den udenlandske er sgu ligeglad, for hun er væk om nogle uger - med alle de dumme danskeres penge i kufferten.

De danske glædespiger jeg kender tager 1600-2200 for en time, og så er der frit valg på alle hylder, inden for det pigen synes er sjovt. Prøv lige at regn sammen, hvad det koster hos en velskabt polak at kysse, slikke, bolle, blive slikket osv. Måske 1600 for en time, men du aner ikke hvad du får. Er de ektra 2-3-400 kr så ikke godt givet ud?

PS: De danske piger kan man tale med undervejs, ja ligefrem give "ordre" og de forstår dem med det samme.

 

Jeg er sådan set enig i det hele, men vil gerne nuancere det lidt, for det er sjældent at noget er helt sort eller hvidt i verden.

 

Danske piger kan også bruge falske billeder. Vi ved begge et sted i Århus med danske piger gør det f.eks. Andre steder er det også forekommet.

 

Danske piger bruger til tider photoshop og lign hvor de manipulerer så meget at man ikke kan kende pigen når man møder hende i forhold til hendes billeder, men hvor man måske med lidt god vilje godt kan se, at det ret beset er af hende.

 

I hovedstaden kan jeg bemærke via anmeldelserne at det er muligt at få gode oplevelser hos de udenlandske piger, men også der er der mange nitter om man så kan sige. Men der kunne man jo ligeså godt sige, at man kunne købe af de piger, der har et godt ry der.

 

Men derudover er jeg som sagt enig i at chancen for at få en god oplevelse er størst hos de danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig .... men sejt at du gik igen! Så kan de lære det. Så brugte du vel penge på en god bøf, en god vin, eller noget andet, for på den måde at få en oplevelse af, at pengene kan bruges bedre, en på en slatten plattenslager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er alt for mange annoncer med "lånte" billeder.

Lidt synd at du ikke havde udset dig Østerbro 65 når du nu skulle på tur til Aalborg.

Her træffes Medina fra Riga, det er hende på billederne fra skoven og det i badekaret,

resten er "lånt".

Jeg har besøgt Medina 12 gange dog ikke i Aalborg med et sted i Midtjylland hvor hun

også gæster. Jeg er stoppet med at se hende da jeg blev for forelsket i hende.

Men total lækker!!! Så ikke alt i Aalborg er dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik tidligt fri fra arbejde i går, så tænkte at jeg kunne lave noget sjov..

 

Fik sonderet terrænet og fandt frem til 4 mulige piger jeg ville besøge, ringede og skrev til de forskellige..

 

Første aftale, en pige i nærheden af centrum, billig i forhold til hendes billeder, 700 for fransk uden gummi.. Allerede i telefonen fik jeg en dårlig fornemmelse af det, men tog der ud alligevel.. Da jeg ikke er til afrikanske piger blev jeg slemt skuffet, for det var ikke pigen på billederne..

 

Anden aftale, ( http://side6.dk/resultatside/?q=patricia26 ) køre hele vejen der ud, og der er langt fra Aalborg.. Men bliver rigtig positivt overrasket over stedet, det ligger rigtig fint diskret, bilen kan slet ikke ses fra vejen af, og et nydeligt sommerhus.. Men igen var det en afrikansk pige, så takker nej da jeg kommer indenfor, men hun var rigtig sød og venlig, og hvis man er til afrikanske piger er hun helt sikkert et besøg værd, og det kunne godt være pigen på billederne..

 

Tredje besøg, ( http://side6.dk/resultatside/?q=vesterbro26 ) det oplagte da det ligger så centralt. Jeg gik igen da hun ikke ligener hende på billederne, det kan sagtens være hende, men dog en del gennem photoshop..

 

Sidste besøg ( http://side6.dk/resultatside/?q=gentlemensclub45 ) på den anden side af gaden.. Havde afskrevet stedet da priserne var væsentlig højere end de andre steder, men nu da alt var gået i vasken tænkte jeg, hva faen.. Men igen, så var pigen der åbnede ikke hende fra billederne..

 

Så sparrede pengene og gik hjem i stedet for..

 

Er virkelig ved at være træt af piger i den her branche der ikke bruger deres eget billede, eller bruger et billede der slet ikke ligner dem mere.. Så står man der med alle sine talenter og bliver skuffet gang på gang.. Eller er det kun mig?

Kender du en afrikansk pige i omegnen af Aalborg, må du gerne sende et link. Har set hotmichelle i Kolding men der er for langt at køre for mig...Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Kender du en afrikansk pige i omegnen af Aalborg, må du gerne sende et link. Har set hotmichelle i Kolding men der er for langt at køre for mig...Tak

Hej.

 

Hvis du kan bruge dette til noget...Så kender jeg ikke umiddelbart nogen afrikanske piger i Aalborg-området, men måske en eller to brazil piger kan være en ide:

Østerbro 26a, 9000 tlf. 50473231. De annoncerer normalt i EB med to piger, men de gange jeg har været der, har der kun været én pige. Hun kan godt trykkes lidt ned i pris ud fra hvad hun starter med at forlange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sportysex, kan du sige hvorhenne i Midtjylland hun kan træffes når hun er der?

Ja, hun har de sidste 3-5 år arb. på Lovsangdal* mellem Ikast og Bording, men jeg tror ikke hun kommer der

mere. Stedet er ikke ok, hverken for pigen eller gæsterne. Da jeg besøgte hende for 12. og sidste gang d.

03.03.14 sagde hun at hun ikke troede hun kom der igen. Hun har heller ikke været der siden!!

* Stedet og pigerne er omtalt i tidligere indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...