Hop til indhold

Petit Daniela i Kolding: Jackpot i Latinalotto

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes det er længe siden, at jeg har været rigtigt heldig med et af mine yndlingsemner, nemlig latinaer - men det var jeg med Daniela: https://annoncelight.dk/showad/463344

Man tvivler jo altid lidt med sådan en skønhed på billederne, men den er god nok: Det er hende man møder og præcis sådan ser hun ud i dag. Nem at kende med tatoveringerne og bortset fra dem naturlig hele vejen igennem. Ikke selvfølgeligt med latinaer, men måske mere sandsynligt hvis hun kun er 21 år gammel - og det har jeg faktisk ingen grund til at betvivle. Virkelig en flot ung pige.

Det der ikke fremgår af annoncen er hvor petit hun er: Næppe over 155 cm, spinkelt bygget og så slank og stram som man kunne ønske sig. Men ikke tynd, så Daniela har de fineste små smukke bryster, en dejlig rund bagdel (som hun på ægte latinafacon forstår at bruge) og en lille talje og flad mave. Og det hele klædt i en lysebrun glat teint med sexede tanlines. Jamen, jeg var i himlen!

Det blev dog bedre endnu, fordi Daniela også var en virkelig sød pige (så meget som jeg kunne mærke ud fra vores totalt begrænsende kommunikation - hun taler nul engelsk) og da det kom dertil også var med i selve akten: Ingen kold kalkuleret pengemaskine her og helt igennem bare en god oplevelse. Jeg kommer helt sikkert igen.

Hvis man kan lide unge petite latinapiger, så er Daniela obligatorisk på pensum: Anbefales på det allervarmeste!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.