Hop til indhold

Penny Little Girl i Frederikshavn.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/461350

Jeg ville forsøde min lørdag med et besøg hos en thai og valget faldt på Penny, der har priser et par hundrede uden standardpriserne og hun så lækker ud. Mødte op tæt på det kendte sted med jerntrappen i Frederikshavn og blev modtaget af en gudeskøn thai, som er hende på billederne og de er også taget i den diskrete lejlighed. Hun virkede lidt genert, men rigtig sød. Jeg viste hende sms’en fra hende med bad sammen før og efter, oliemassage, ægte kys, body to body, 69er og blow uden, fisseslikning, facesitting, sex med kondom (uden og golden shower kan tilkøbes) og afsluttes med cum i munden. Hun bekræftede. Afregnede for en time, vi smed begge tøjet og jeg skulle lægge mig på maven. Det lovede bad før udeblev (jeg var dog nybadet og velduftende hjemmefra), “massagen” var 5 minutters oliepåføring på ryggen, hvorefter hun gik i gang med at lege med min pik og prøvede at spille den af på mig mens jeg lå på maven (ohhhh yes cum now baby). Fik dog lov at vende mig om og spurgte til 69er eller facesitting. “Later baby” og hun gik i gang med at overhælde min pik med olie og forsøgte at spille den af igen. Der var nu gået 10 minutter og jeg skulle “cum now baby”. ENDELIG gjorde hun tegn til at sutte pik, men der skulle gummi på trods vores aftale om uden. Jeg var HEL ren og velduftende. Jeg rengør derudover altid mit pikhoved med vådservietter lige inden jeg går ind, hvis bad er mere end en halv time siden. Hun suttede mekanisk i et par minutter og satte sig på en halstiv pik og forsøgte at få mig til at komme ved at køre underlivet frem og tilbage med en halvstiv pik halvt oppe. Jeg tog forsigtigt ved hendes hofter og forsøgte at vise hende, at jeg foretrækker op og ned, men hun skubbede venligt mine hænder væk. Ud med pikken og gummi af og hun forsøgte at spille den af igen uden held. Jeg gik uforløst efter ca. 20 minutter, da hun opgav og begyndte at trække i tøjet. Resultat: Intet bad sammen hverken før eller efter. Ingen facesitting. Ikke i nærheden af ægte kys. Ingen 69er. Ingen blow uden gummi. Ingen cum in mouth. Ingen reel massage. 20 minutter max af de aftalte 60 minutter. Morale: Hold jer langt væk fra nyoprettede annoncer eller ikke anmeldte piger. Der er så mange thaipiger efterhånden, der vil skide dig et stykke som kunde, selvom du opfører dig eksemplarisk. De pakker det bare ind i smil og slesk tale. Undskyld mit sure opstød… Prøver bare at hjælpe andre herinde…

Skrevet

Forumet er til for at advare mod den slags behandling. Øv øv øv

Det ville være relevant, hvis du ændrede overskriften til at indeholde “bliv væk”

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.