Hop til indhold

God massage og FP hos Jeena i ”Middelfart”

Featured Replies

Skrevet

Annoncen viser Middelfart, men det er nærmere Brenderup. Dejlig diskret, også mht. parkering. Hun taler et udmærket engelsk.

Billederne fristede mig på: https://annoncelight.dk/showad/454787

Flere af billederne er nok fra dengang hun var 32, som angives i annoncen. Men det er nok 10 år siden. Jeg gætter derfor på, at hun er i starten af 40’erne. Nogle af billederne ser dog nye ud.

Hvis man klikker på hendes profilnavn, så er der flere billeder. Her synes jeg, at især den selfie, hvor hun står med siden til (i en netkjole) er retvisende. Også billedet, hvor hun sidder på knæ i sengen og har en hånd på væggen. Jeg synes hendes krop er lækker, så det med alderen betyder mindre for mig.

Uanset hvad, så tog hun imod mig med et frækt smil, der havde lidt ekstra i form af en læbestift, som nogle af billederne også viser. Ikke noget, jeg normalt går op i, men i dette tilfælde havde det en positiv effekt på mig.

Jeg havde bestilt 1 time massage med hj og blow. Kroppen trængte til at blive æltet igennem og jeg havde lyst til lidt forkælelse af banditten. Men da hun stod foran mig og smilede frækt, spurgte hun, om jeg ville have fuld pakke ... det sagde jeg ja til.

Massagen var rigtig god. Ikke pirrende, men rigtig god massage, som jeg ønskede. Først med et tyndt tæppe over mig, mens jeg lå på maven. Så gik hun i gang med bl.a. albuer, som virkelig kunne mærkes. Af med tæppet og så en gang oliemassage, der føltes ekstra behageligt efter den hårde (på den gode måde) massage.

Om på ryggen og så oliemassage af ben. Under massagen havde hun trusser og bh på. Begge dele røg af nu og hun satte sig mellem mine ben og gav hj og et skønt blow (uden). På med kondom og hun gled ned over min stive bandit. Hun red mig lidt, hvorefter jeg tog over. Det var så lækkert, at jeg kun holdt i ca. 5 min ...

Massagen gjorde noget godt for kroppen, og banditten var afslappet, da jeg kørte hjem.

Et genbesøg er bestemt en mulighed.

Redigeret af Unrusted

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.