Hop til indhold

Vil udforske med en mand der forkæler - 18 år

Featured Replies

Skrevet
Blender skrev, for 7 minutter siden:

og kan give et bud på om det er seriøst ?

Mit bud er at hun er seriøs.. -Til at ville udforske din tegnebog, uden at du får lov at udforske "hende".. 😏

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 14 timer siden:

Mit bud er at hun er seriøs.. -Til at ville udforske din tegnebog, uden at du får lov at udforske "hende".. 😏

Det er sket at der pludselig dukker en amatør op som er seriøs 😀 så hvis der er nogen der faktisk har skrevet til hende, og fået svar, er jeg interesseret i en bedømmels af seriøsiteten eller om det blot er endnu en der vil sælge fotos og film, før de vil mødes 🤨 og selvfølgelig ingen planer har om at mødes IRL

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 14 timer siden:

Hun vil helt sikkert sænke dit stakattal 😆

Stakattal ? Det ved jeg ikke hvad er ?

Redigeret af Blender

Skrevet
Blender skrev, for 6 minutter siden:

Det er sket at der pludselig dukker en amatør op som er seriøs 😀

Ja da selvfølgelig, og man kan jo være heldig.
På den anden side fatter jeg ikke at HVIS det er et forsøg på svindel, hvorfor de så ikke gør mere ud af annoncerne, dem der er i den "branche" De kunne jo tilføje noget mere info så det ikke virker så scam-agtigt. ..Og det taler jo til din fordel good luck 😉

Blender skrev, for 9 minutter siden:

Stakattal ? Det ved jeg ikke hvad er ?

Stakater, moneter, dinero, grunker, gysser, altså dem der er i din tegnebog (eller var, hvis du mødes med hende 😅)

Skrevet

"Hun" dukker altså tit op på en profil oprettet for nylig. Ordlyden er tæt på at være den samme hver gang.

Man skal altid være på vagt overfor dem der understreger at kontakt skal foregå på WhatsApp.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.