Hop til indhold

Søger erfaring med en pige der tilbyder massage på tiktok

Featured Replies

Skrevet

hej

jeg ved ikke om der er det rigtig forum at spørge i, men der hende her på tiktok tilbyder alle slags massager som nuru massage og deep tissue massage, og jeg overvejer at book en tid ved hende, Men jeg vil høre om der er nogen der har prøvet hende her før. Før jeg booker en tid ved hende. og hun siger hun befinder sig i Hjørring så det er lige i mit område også.

https://www.tiktok.com/@bluejellies

Skrevet
christian139 skrev, Lige nu:

hej

jeg ved ikke om der er det rigtig forum at spørge i, men der hende her på tiktok tilbyder alle slags massager som nuru massage og deep tissue massage, og jeg overvejer at book en tid ved hende, Men jeg vil høre om der er nogen der har prøvet hende her før. Før jeg booker en tid ved hende. og hun siger hun befinder sig i Hjørring så det er lige i mit område også.

https://www.tiktok.com/@bluejellies

Den skal vidst under efterlysninger it ikke anmeldelse

Skrevet

Hej Broder,

Jeg ville slå lidt koldt vand i blodet og måske også lade det lille hoved køle lidt af, og lade det store hoved tage over. Bare i 5 minutter )

Syntes at det lugter langt væk af et scam... Vær varsom hvis hun beder om forudbetaling, betaling med de der safepay checks osv.

Ønsker dig en god weekend med masser af sex og ingen scam 😍

Skrevet
  • Author

jeg syntes og at det er lyder som et scam, fordi hun vil have forudbetaling, Det er derfor jeg vil høre om der er nogen der har prøvet hende før jeg booke, man kunne ikke være heldig

Skrevet

Det er tydeligvis ikke videoer fra Danmark (nogle eller alle af videoerne er helt sikkert også AI) - byggestil og indretning peger på USA. Jeg kan garantere dig at du aldrig får en massage af hende i Hjørring.

I øvrigt er alle former for forudbetaling et scam i 99,99% af tilfældene.

Brug hellere dine penge på noget andet godt Christian 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.