Hop til indhold

Super flotte og søde Anna i Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/309063

Jeg har besøgt Anna et par gange tidligere. Dejligt at genbesøge, nu på nyt sted, som er super fint, med gode parkeringsforhold, rimelig diskret og megt let at finde. Et lidt spændende lokale også - eller inspirerende måske mere præcist.

Anna er en flot dame, som det jo også kan ses på billederne. Dejlighed at se på og at røre ved. En ting jeg godt kan lide er at se hvad der foregår og det er Anna med på, man kan selv vælge mellen mere eller mindre lys. Dejligt.

Jeg havde 30 min kærestesex. Anna er en af de meget få piger jeg beder om kærestesex. Anna er en drøm af en kæreste. Sød, på bølgelængde, sød til at sige hvad hun kan lide og dejligt at hun også lige husker en på, at man jo bare skal sige til hvis der er noget man gerne vil have. Nogen af os er måske ikke så gode til at sige det på eget initiativ.

Det koster lidt, men det er også noget over snittet kvalitet i min bog😍 tog gerne lidt mere tid….. måske næste gang.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.