Hop til indhold

sexbio århus

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Kunne kun finde nogle gamle opslag omkring sex biografen i Århus, og ville gerne høre noget mere om den, fra folk der enten ved noget eller har været der. Kommer ikke meget i Århus og da slet ikke for den slags.

1) nemt at finde parkering?

2)vel indenfor Miljø zonen?

3) mest "sikre" tidspunkt at komme på? Formiddag, aften eller sen aften/nat?

4) og kan fornemme at der ikke er mange damer der kommer der?

Tak

Skrevet

1 ved ikke

2 ved ikke

3 jeg har været der på forskellige tidspunkter midt i ugen, fredag og lørdag, aldrig har der været mange

4 har aldrig mødt et kvindemenneske, det nærmeste en trans

5 jeg gider ikke komme det, for slidt for kedeligt

Skrevet

De gange jeg har været der har været formiddag, tidlig eftermiddag. Det har været forholdsvis ok at finde parkering i p huset næsten ved siden af, men meget trangt med pladsen der. Har aldrig mødt kvinder der, kun dengang jeg selv havde en veninde med hehe... Og sidst jeg var der, der var jeg helt alene. Så ved ikke helt hvornår det er bedst

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 30 minutter siden:

1 ved ikke

2 ved ikke

3 jeg har været der på forskellige tidspunkter midt i ugen, fredag og lørdag, aldrig har der været mange

4 har aldrig mødt et kvindemenneske, det nærmeste en trans

5 jeg gider ikke komme det, for slidt for kedeligt

Tak

Skrevet
  • Author
denfraekke71 skrev, for 30 minutter siden:

De gange jeg har været der har været formiddag, tidlig eftermiddag. Det har været forholdsvis ok at finde parkering i p huset næsten ved siden af, men meget trangt med pladsen der. Har aldrig mødt kvinder der, kun dengang jeg selv havde en veninde med hehe... Og sidst jeg var der, der var jeg helt alene. Så ved ikke helt hvornår det er bedst

Okay. Det lyder som om, jeg ikke bør køre den lange tur for det. Eller i hvert fald overveje det noget mere. Tak

Skrevet
Max_nysgerrig skrev, for 3 minutter siden:

Okay. Det lyder som om, jeg ikke bør køre den lange tur for det. Eller i hvert fald overveje det noget mere. Tak

Hej

Hvis du skal køre for det, vil jeg tage en god bog med - jeg kan ikke lige huske hvad den hedder det er en swingerklub i Aarhus den skulle vist være god, jeg har dog ikke selv været der, men læst gode anmeldelser af den.

Jeg kan personlig sige tager du til kbh. Er der klubber med gang i den, også med damer der vil tage fra

Skrevet

Har aldrig været der og kommer heller aldrig til det, men mindes nu at der har været to opslag om stedet for ikke så længe siden. Fandt dem her:

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 3 minutter siden:

Har aldrig været der og kommer heller aldrig til det, men mindes nu at der har været to opslag om stedet for ikke så længe siden. Fandt dem her:

Må have overset dem. Syntes de sidste jeg fandt var tre år gamle. Men lyder som jeg skal finde en anden ting at opleve. Tak

Skrevet
Max_nysgerrig skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Kunne kun finde nogle gamle opslag omkring sex biografen i Århus, og ville gerne høre noget mere om den, fra folk der enten ved noget eller har været der. Kommer ikke meget i Århus og da slet ikke for den slags.

1) nemt at finde parkering?

2)vel indenfor Miljø zonen?

3) mest "sikre" tidspunkt at komme på? Formiddag, aften eller sen aften/nat?

4) og kan fornemme at der ikke er mange damer der kommer der?

Tak

Der er noget mere liv i https://joys.dk/, som du også kan finde i Aarhus.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.