Hop til indhold

En fræk time med Lisa i Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Aalborg kan altså noget for tiden, der er godt nok en del søde piger, der også gerne måtte komme til København.

Jeg besøgte Lisa, en sød og fræk, lille Thai, der i den grad gav god service

https://annoncelight.dk/showad/462066

Jeg havde kigget lidt på udvalgte og har tidligere besøgt både Mali og Honey, denne gang faldt valget på Lisa.

Hun ligner pigen på billedet, hun er sød og smilende og vi havde en god kemi fra starten. Jeg havde bestilt en time med lidt af det hele.

Jeg startede med massage, det kan jeg godt lide, så kommer jeg i stemning og vi kan få lidt tid sammen og det værdsætter jeg. Hendes massage er bestemt godkendt. Mod slutningen af massagen kombinerer hun med B2B, der er dejligt og frækt. Det føles dejligt når man har en sexet lille Thai på 25 der glider op og ned af kroppen, og liderligheden får alt i kroppen til at skrige på, jeg vil have hende og smage hende. Mums.

Vender rundt og front B2B og pussy slide. Det er næsten for meget. Vil ikke komme endnu. Får hende til at vende i en 69'er. Hun smager skønt. Hun giver dybt langsomt frækt blowjob. Kan mærke jeg ikke bliver ved med at holde, så på med gummi og hun glider langsomt ned over pikken og begynder at ride mig. Hun er dejlig stram og våd. Hun har fuldstændig kontrol. Hun sætter farten op og må overgive mig, og kommer i en dejlig orgasme.

Bad og så tak for denne gang. Stort smil og har bestemt lyst til at komme igen. Wow for Lisa

Skrevet

Alt dette for prisen i annoncen og havde hun den lovede højde og vægt på 150/44? Så må jeg vist en tur til Aalborg… ;-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.