Hop til indhold
Kizzermis

To forskellige kvinder men samme navn.

Recommended Posts

Jeg er desværre blevet forvekslet med en anden kvinde som har det samme navn som jeg . Har netop haft en ellers dejlig Mailkorrespondancemed en kunde ,  som desværre trak sig  pga jeg har samme navn som en anden kvinde der holder til i Viborg . Jeg er kun i Holsted .

I min profil står der feks jeg er nystartet glædespige , min debut var den 24 april 2014 ( og sikke en dejlig modtagelse jeg fik af mine kunder , tak til jer ).

Men jeg nægter simpelhen at skifte navn pga en anden kvinde som åbenbart ikke levede op til begrebet Glædespige . 

Netop navnet glædespige er så smukt i min verden , så for at kunne bruge det må man sørme også leve op til kravene .....

Dette er ikke et surt opstød men bare lige en ked glædespige der skulle have lidt luft .

Lige nu i denne uge har jeg ferie men i kan så meget tro, jeg glæder mig til på mandag hvor jeg skal på mit glædes job. :wub: .

Ønsker jer alle en dejlig dag.

Kærligst Kizzer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er desværre blevet forvekslet med en anden kvinde som har det samme navn som jeg . Har netop haft en ellers dejlig Mailkorrespondancemed en kunde ,  som desværre trak sig  pga jeg har samme navn som en anden kvinde der holder til i Viborg . Jeg er kun i Holsted .

I min profil står der feks jeg er nystartet glædespige , min debut var den 24 april 2014 ( og sikke en dejlig modtagelse jeg fik af mine kunder , tak til jer ).

Men jeg nægter simpelhen at skifte navn pga en anden kvinde som åbenbart ikke levede op til begrebet Glædespige . 

Netop navnet glædespige er så smukt i min verden , så for at kunne bruge det må man sørme også leve op til kravene .....

Dette er ikke et surt opstød men bare lige en ked glædespige der skulle have lidt luft .

Lige nu i denne uge har jeg ferie men i kan så meget tro, jeg glæder mig til på mandag hvor jeg skal på mit glædes job. :wub: .

Ønsker jer alle en dejlig dag.

Kærligst Kizzer 

 

 

Velkommen til -)

 

Var det ikke en ide at hedde Kizzermis-Holsted, eller noget andet så du skiller dig ud fra andre "Kizzer" ?

Der vil jo sikkert komme forvekslinger i fremtiden ellers, og de er jo lidt træls :smile:

 

Jeg villa skifte navn eller tilføje noget med det samme hvis det var mig, især når du er "ny" så har du stadig mulighed for at ændre uden at for mange opdager det :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ironman

Velkommen til -)

 

Var det ikke en ide at hedde Kizzermis-Holsted, eller noget andet så du skiller dig ud fra andre "Kizzer" ?

Der vil jo sikkert komme forvekslinger i fremtiden ellers, og de er jo lidt træls :smile:

 

Jeg villa skifte navn eller tilføje noget med det samme hvis det var mig, især når du er "ny" så har du stadig mulighed for at ændre uden at for mange opdager det :smile:

 

God idé :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til -)

 

Var det ikke en ide at hedde Kizzermis-Holsted, eller noget andet så du skiller dig ud fra andre "Kizzer" ?

 

Jo, så skulle det da være Kizzermis von Holstedt. Det er der da klasse over :grin: :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, så skulle det da være Kizzermis von Holstedt. Det er der da klasse over :grin: :grin:.

 

 

Hvis det er i det germanske, så burde det vel være Fräulein K :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej kizzer 

sikke da noget men det er da så langt imellem men som de dejlige fyre skriver kizzermis von holstedt det er der da stil over passer lige til dig du er jo en kanon god glædespige du spreder så meget glæde på din vej håber du finder løsningen,vi snarkkes

knus mille(pia)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej igen

ja omvendt kan godt følge dig med ikke at skifte navn jeg har heddet pia i 15år og blevet forvekslet med mange mærklige personer som ikke lever op til ordet glædespige

derfor skiftede jeg til mille men jeg hedder jo stadig pia for det er det jeg er kendt for ved mine super skønne gæster,så jo du hedder kizzer basta bum.

vi ses knuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Den der kan jeg godt relatere til Kizzer og specielt Pia - jeg hed fra starten af bare Pia men måtte skifte navn til Varme Pia, da der gik inflation i det navn efter jeg havde fået en stribe gode anmeldelser. Træls!  Jeg har også oplevet at diverse piger har nappet mine telefonsvarertekster og ikke mindst mine annoncetekster arrrgggghhhhhhhh men hvad, de har vel ingen fantasi selv......... 

 

Få dig et tilnavn Kizzer, det er den eneste måde at komme videre på. 

 

Knus Pia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til -)

 

Var det ikke en ide at hedde Kizzermis-Holsted, eller noget andet så du skiller dig ud fra andre "Kizzer" ?

Der vil jo sikkert komme forvekslinger i fremtiden ellers, og de er jo lidt træls :smile:

 

Jeg villa skifte navn eller tilføje noget med det samme hvis det var mig, især når du er "ny" så har du stadig mulighed for at ændre uden at for mange opdager det :smile:

Kære holstedbronx.

Tusinde tak for din velkomst.

 Super ide med at give tilføje navnet et ekstra navn .

Har nu fået det ændret .

Kærligst 

Kizzermis  :wub: 

Redigeret af Kizzermis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, så skulle det da være Kizzermis von Holstedt. Det er der da klasse over :grin: :grin:.

Kære Borende .

Dejlig humor du har dig , men har valgt Kizzermis .

Kærligst Kizzermis....som er stolt af sit navn .

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej kizzer 

sikke da noget men det er da så langt imellem men som de dejlige fyre skriver kizzermis von holstedt det er der da stil over passer lige til dig du er jo en kanon god glædespige du spreder så meget glæde på din vej håber du finder løsningen,vi snarkkes

knus mille(pia)

kære Mille .

Det blev til kizzermis for ville ikke af med det første navn .

Sender dig så mange varme tanker og knus til dig på din vej.

Håber vi ses en dag .

Kærligst kizzermis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der kan jeg godt relatere til Kizzer og specielt Pia - jeg hed fra starten af bare Pia men måtte skifte navn til Varme Pia, da der gik inflation i det navn efter jeg havde fået en stribe gode anmeldelser. Træls!  Jeg har også oplevet at diverse piger har nappet mine telefonsvarertekster og ikke mindst mine annoncetekster arrrgggghhhhhhhh men hvad, de har vel ingen fantasi selv......... 

 

Få dig et tilnavn Kizzer, det er den eneste måde at komme videre på. 

 

Knus Pia 

Kære varmePia.

Har fulgt rådene i tråden som det blev til kizzermis .

Knus til dig på din vej .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...