Hop til indhold

Selena Aalborg

Featured Replies

Skrevet

var en tur forbi Selena i dag, må sige ikke den bedste oplevelse.

pæn kvinde men er helt sikker på at det ikke var hende på billederne jeg mødte hun havde kastanje farvet hår og lidt krøller samt et modermærke over munden mørkere hud og selv om jeg lå på maven og modtog massage det meste af tiden så mindes jeg ikke af se nogle tatoveringer.

i den sms jeg fik stod der at 2xsex var inkluderet hvis man købte en time så det gjorde jeg, men det så jeg ikke noget til.

startede ud med massage og efter et stykke tid blowjob med kondom og videre til sex hun kunne ikke rigtig finde ud af at ride mig i cowgirl så blev hurtig vendt til en missionær, virkede også til af have lidt berørings angst.

da jeg var færdig fik jeg mere massage hvor jeg så forventede at vi skulle tage endnu en tur efter noget tid, men sådan gik det ikke.

var meget svær a kommunikere med forstod ikke meget af hvad hun sagde.

https://annoncelight.dk/showad/450402

Redigeret af wesker

Skrevet

Det fandeme sjovt at det kan svinge så meget, da jeg var hos hende var hun fucking fræk og kunne virkelig tænde mig. 😳

Men havde også kun kort tid med hende og havde det hele klappet og klart ift aftaler? - Øv at du ikke havde den fedeste oplevelse, men er du sikker på at det ikke var den sammen som på billederne, for det var hende jeg mødte 😳

Skrevet
Sergenten skrev, for 28 minutter siden:

Det fandeme sjovt at det kan svinge så meget, da jeg var hos hende var hun fucking fræk og kunne virkelig tænde mig. 😳

Men havde også kun kort tid med hende og havde det hele klappet og klart ift aftaler? - Øv at du ikke havde den fedeste oplevelse, men er du sikker på at det ikke var den sammen som på billederne, for det var hende jeg mødte 😳

Ja næsten helt sikker, ved ikke om der er to piger i den lejlighed, pointen er i hvertfald at jeg ikke var tilfreds med den service jeg fik. Men som du siger så var min fejl at jeg bestilte en time, skulle kun have bestilt 15 minutter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.