Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

🔥NY ÅRHUS/VIBY🔥SLANK ungpige med GIGANTISK BLØDE PATTER🟡30min600🟡45min800🟡1time1000🟡GOD SERVICE OG NÆRVÆRENDE🟡CIM/CIF/ANAL 🟡CASH/MOBILEPAY🟡GOOD REVIEW - Annoncelight

Hej Gutter!

Jeg har besøgt den ovennævnte annoncør.

Ingen kommunikation, mørkt lokale i fint nyt byggeri i Viby. Rimeligt diskret.

Hun er en lille, lidt kraftig, sød pige fra Colombia, ikke Spanien som skrvet.

Ekstra ydelser leveres i rækkefølge, ikke som en del af selve akten. Meget maskinagtigt og uden indlevelse. Konstant aftørring med vådservietter.

Alle aftaler overholdes helt formel. Fik den aftalte tid. Ikke meget smil og ingen samtale.

Gentagelse kommer ikke til at ske.

Redigeret af Agent0037

Skrevet

Jeg har desværre haft samme oplevelse. Pigen virker ikke rigtig til at gide det hun laver og agten bliver derfor så kedelig og "maskin-agtig" som TS også selv nævner det.

Skrevet

Samme oplevelse her. Havde egentlig godt set denne her anmeldelse, men tænkte det var sgu så billigt at det måtte opleves 😆

Synes faktisk at pigen er lækker IRL, men hun er ikke meget for at vise brysterne og ville heller ikke op at ride, så udsynet kunne nydes eller at bh’en kommer af (eller så forstod hun ikke hvad jeg spurgte om)

Halvlunken oplevelse der på trods af prisen ikke kan anbefales.

Skrevet
Dondomingo skrev, for 10 timer siden:

Samme oplevelse her. Havde egentlig godt set denne her anmeldelse, men tænkte det var sgu så billigt at det måtte opleves 😆

Synes faktisk at pigen er lækker IRL, men hun er ikke meget for at vise brysterne og ville heller ikke op at ride, så udsynet kunne nydes eller at bh’en kommer af (eller så forstod hun ikke hvad jeg spurgte om)

Undskyld mig hvad er der galt med dig ? Går du bare efter hvad der er billigt selvom du kan se at pigen ikke er glad så vælger du alligevel at tage derhen?! føj

Dondomingo skrev, for 10 timer siden:

Skrevet
Milomio skrev, for 15 timer siden:

Undskyld mig hvad er der galt med dig ? Går du bare efter hvad der er billigt selvom du kan se at pigen ikke er glad så vælger du alligevel at tage derhen?! føj

Jeg tror, at du skal have justeret dit eget moralske kompas, når du vil hænge andre. Fik du det bedre?

Skrevet
udinaturen skrev, den 5.8.2026 at 14:21:

Jeg tror, at du skal have justeret dit eget moralske kompas, når du vil hænge andre. Fik du det bedre?

Nej ikke mig der udnytter selv slaver!

Skrevet
Milomio skrev, for 14 timer siden:

Nej ikke mig der udnytter selv slaver!

Okay. Hvad laver du herinde? Får du afløb for nogle frustrationer, som ikke kan få andre steder?

Skrevet
Milomio skrev, den 4.8.2026 at 23:06:

Ah hvad? Jeg kan da ikke vide om pigen er glad eller ej for sit arbejde ud fra hendes annonce. Synes nu selv jeg er meget respektfuld og venlig overfor kvinderne og betragter mig selv som gæst i deres hjem.

Jeg har da fået udmærkede oplevelser andre steder, men også knap så gode selvom prisen har været standard eller ej.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.