Hop til indhold

Hvad tid på dagen går i til Thai Massage.??

Featured Replies

Skrevet

Har i et favorit tidspunkt til Thai massage, er det det samme, hvis det er med masser af tilkøb.??

Skrevet

Jeg foretrækker formiddag hvis der skal kneppes igennem, da pigerne er mere fysisk oplagte på det tidspunkt.

Hvis det er en pige jeg kender i forvejen og jeg har lyst til at hygge så skyder jeg mig altid ind på den sidste tid da det nogen gange (ikke altid!) kan give gode oplevelser og ekstra tid til snak (blandt andet...)

Skrevet

Jeg foretrækker i weekenden …. Ofte har de ikke meget at lave og virker mere afslappet med mere tid 😋

Skrevet

Formiddag, gerne ved åbningstid. Er det senere, kan dagen blive ulidelig lang og rastløs

Skrevet

Jeg har været aftenvagt i mange år -og da jeg boede i sønderjylland for 10-20år siden. Var der altid flere der havde åben 24/7 på vejen hjem.

Lige omkring midnat -var det super og gå på besøg -nogen gange, når der var stille, havde pigerne sovet i flere timer -da jeg så kom og vækkede dem -sådan var det, og de fleste gange var det hyggeligt -og masser af tid -som regel startede det med massage, men det kunne hurtig udvikle sig, og også efterfølgende, vi kunne falde i søvn -og vågnede ud på morgen;-) Har også haft en aftale med flere, om de ringede, når de kede sig/ikke havde nogen kunder... (kunne være på alle tider af døgnet -der var en der ringet)

De tider er længe forbi desværre. Nu er det når jeg har lyst gerne om formiddagen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.