Hop til indhold

Trekant med miss Melanie og Nadine i Holbæk

Featured Replies

Skrevet

var i holbæk og besøge miss Melanie sidst hun var i danmark for 4uger siden hold kæft hun er dejlig. hun spurte om jeg var til 2 piger hvilket jeg normalt ik er men hun havde en veninde på besøg sagde hun som var lidt kendt. lad mig prøve ja hat på. pigen var sku Nadine Aggerholm hende fra 2tv. jeg tog en time for 4ooo de var super søde og virkede oprigtigt liderlige, det var med gummi, alt ok. Melanie sagde hun kom tilbage i august og at hun ville være sammen med Nadine igen der. jeg vil sige top behandling og skal helt sikker igen... .

Skrevet

Den anmeldelse giver ingen mening , altså var det dig der besøgte dem , men du er gigolo i følge din profil.. .. men som jeg læser det betalte du dem 4000 kr eller hvad ?? ..

Skrevet
Happyfeet skrev, for 53 minutter siden:

var hun en tur i opgangen og hente veninden på 2tv eller hvad mener du

Tror han mener det er hende Nadine der har lavet et program / podcast der hedder 2 tv og er only fans creator eller noget i den stil .. 😆 men er det hende er det lidt dårligt stil at skrive det her

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.