Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
victora skrev, for 22 timer siden:

men er med på en lytter/kigger

nåå det var godt🤣

Skrevet

Ja, billederne er fra de absolut smalleste vinkler - ikke at hun er tyk, meeen lidt større end det ser ud.

Det meste er muligt, og servicen er bare lidt under middel, alle de sædvanlige thai tricks- meget middelmådig massage, dog god styrke, men ikke mange gentagelser, trods åbenlyse behov 🙃

Pænt, rent og nogenlunde diskret sted i et lille industrikvarter i vestbyen

Skrevet
3300-76 skrev, for 8 timer siden:

"alle de sædvanlige thai tricks"

Jeg har nu været en del til hos Thai'er men hvad er "alle de sædvanlige thai tricks"... ?
Er der noget jeg har misset )

Skrevet
The_dude_man skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har nu været en del til hos Thai'er men hvad er "alle de sædvanlige thai tricks"... ?
Er der noget jeg har misset )

Ja det ved jeg jo ikke 🤣 men...

Selvom jeg klart og tydeligt fortalte hvad jeg kunne tænke mig, og hun bekræftede hver enkelt ting - var halvdelen tilkøb 20 minutter senere.

Det sædvanlige med blow der var 90% hj, trods jeg høfligt bad hende bruge munden og ikke hånden 20 gange (på 4-5 minutter) munden der aldrig var mere en 3-4 centimeter nede over mig - trods klar aftale om 69, måtte jeg næsten ikke røre hende med tungen..... ect... alle de ting jeg langt overvejende har oplevet hos thaier de sidste mere end 20 år

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.