Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Arbejde havde sendt mig til Cairo, og boede på 5 stjernet hotel, det var kunden der betalte :-) brugte badoo til at komme i kontakt med lokale men der var ikke det store bid må jeg indrømme. Med bevæbnede vagter mange steder var det ikke ligefrem motiverende at gå ud må jeg indrømme.

Nå men der kom et hit og en snak med en kvinde på de 40 år, megen snak frem og tilbage og vi blev enige om at hun kom og skulle spise med...Hun var ikke den nemmeste at small talke med, og tror hun var noget genert, og hun var vist også lidt mere end 40 år....Men langt mørkt krøllet hår og kønne øjne. Hun fik tyllet 4xred bull med vodka, og da vi var færdige troede jeg faktisk ikke hun ville, så vi gik hen til elevator, og var spændt på om hun ville trykke ned, eller følge med op.

For mig skal begge have lyst og havde hun ikke, så bliver sex ikke godt.

Hun fulgte med op og var tydelig nervøs...så sagde kom og sæt dig med ryg til mig, så kan du få list massage. Skuldre og ansigt fik en tur og gav mig god tid, så begyndte jeg at nærme mig brysterne, og det nød hun, tog hendes trøje af og knappede BH op og masserede nu hendes bryster som nok bar præg af alderen men vorterne stod meget hårde...

Hun blev vendt om og resten af tøjet kom af, og hun blev kærtegnet og leget med og lagde mig til slut ved siden og kyssede hendes bryster og legede med hendes fisse der blev mere og mere våd. og snart stønnede hun og kom i en orgasme. Hun var ikke specielt aktiv så jeg styrede det men hun nød det og da jeg forsøgte med en finger i numsen havde hun ikke noget mod det. Men mere blev det ikke til

Det blev til rigtig god sex, og betalte for taxa og noget ekstra hjem.

Men Cairo var ikke nemt at få sex aftaler igennem

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.