Hop til indhold

Der er piger … og så er der naboens datter, Victoria i Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Hvis du leder efter en oplevelse, der føles ægte og ikke som samlebånd, så læs videre.

Victoria er en af de piger, man husker. Ikke kun fordi hun har en super naturlig krop og den ægte nabos datter-vibe, men fordi hun har noget, mange andre mangler: ægte nærvær og en coolness, der ikke kan fakes.

Hun er ungdommelig, blød, sød og bare virkelig cool. Kommunikation med hende var nem fra første besked, og hun gik ud af sin vej for at imødekomme mig. Man mærker hurtigt, at hun oprigtigt gerne vil have, at man går derfra glad. Hun er bare et rart menneske, og jeg er ret sikker på, at hun behandler alle ordentlige mennesker på samme måde.

Jeg stiller selv meget høje krav til en partner. Jeg kan ikke bare nøjes. Jeg er nok lidt "sart", hvilket sikkert hænger sammen med de partnere og det liv, jeg har haft. Samtidig arbejder jeg i en branche, hvor æstetik betyder alt. Jeg er vant til høje standarder, flotte mennesker og øje for detaljer, så en 10/10 imponerer mig faktisk ikke bare i sig selv. Der skal være kemi, personlighed og en form for nærvær. Derfor bryder jeg mig heller ikke om steder med flere piger. For mig føles det mekanisk og upersonligt.

Victoria arbejder for sig selv og tager imod på hotel. Allerede dér er oplevelsen bare noget helt andet. Rolig. Privat. Afslappet. Prikken over i'et. Det er som om man selv har booket et hotelværelse.

Jeg har også altid haft svært ved kondomer. Ja, jeg er en af dem. Efter et langt forhold kan jeg ærligt ikke huske, hvornår det sidst fungerede ordentligt for mig. Victoria tog sig virkelig godt af det.

Og så kommer vi til det, som mange sikkert gerne vil vide – eller i hvert fald det jeg ville vide.

Hendes blowjob.

Hold nu kæft.

Hun starter langsomt. Bygger spændingen op. Lidt dybere. Lidt hurtigere. Så helt ned i tempo igen. Hun varierer rytmen hele tiden, så man aldrig ved, hvad der kommer om fem sekunder. Hun tager sig tid. Hun driller. Hun bygger én op. Og lige når man tror, man er ved at eksplodere, sænker hun tempoet igen og starter nærmest forfra. Hun slikker, sutter og stønner blidt, mens man ligger tilbagelænet på sengen og føler sig som en konge, helt opslugt af synet foran sig. Det er vanedannende.

Det er aldrig mekanisk. Tværtimod. Hun nyder det, og det kan mærkes.

Samtidig står hun i den vildeste doggy-position. Den hjerteformede røv strutter perfekt, ryggen svajer let, og skuldrene løftes en anelse. Synet alene sender pulsen i vejret. Tik. Tak. Tik. Og så eksploderer det hele.

Hvis Jørgen Leth skulle beskrive hende, ville det måske være noget i retning af:

"Hun er en fortryllende kunstner. Hun suger både de mørke og de lyse sider til sig og forvandler dem til noget, der føles ubesværet. Hun skynder sig aldrig. Hun bygger øjeblikket op, indtil tiden næsten står stille."

Og når ja... noget af det bedste ved hende.

Hun lytter og lader manden styre – hvis man er til det.

Hvis du siger, hvad du kan lide, eller guider hende lidt undervejs, så reagerer hun med det samme. Hun lytter, lader manden være manden, og følger ens energi. Det gør oplevelsen levende, personlig og langt fra mekanisk.

Jeg bliver meget sjældent imponeret. Men Victoria overraskede mig virkelig.

Hun er blød. Hun er sød. Hun er cool. Hun har nærvær. Og hun går den ekstra mil for at gøre én glad, selv om hun slet ikke behøver det.

Det er præcis derfor, jeg skriver den her anmeldelse.

Victoria Link

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.