Hop til indhold

Agata Kbh. med hele pakken inkluderet i prisen, næsten for godt til at være sandt

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

Jeg har lige opdaget Agata på Nympho.dk, nogen der har besøgt Agata, og som kan fortælle mig om jeres oplevelse sammen med Agata. Hun har nærmest alt med i hendes pris, det eneste hun tager ekstra for er Par og Rimming. Hun mangler desværre Facefuck for at være komplet. Mi fornemmelse siger mig, at denne profil er FAKE. Hvad siger I ?????

https://nympho.dk/n34841/agata#profile-reviews

Skrevet
MadMax17 skrev, for 39 minutter siden:

Hvad siger I ?????

dabusta har ret, det er forkert forum.

Du kan nå det endnu, og du får større hjælp når din post ligger i det rigtige forum som er;

https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-p%C3%A5-sj%C3%A6lland-og-k%C3%B8benhavn/

Så kopier teksten og og opret en ny tråd i ovennævnte forum, og slet så indholdet i denne tråd.

Du kan ikke slette selve overskriften, så når du har slettet kan du bare skrive "fejl" eller noget......i skrivende stund har du stadig ca 15 min før dit indlæg ikke længerer kan redigeres af dig.

Skrevet
Nygløden skrev, for 6 minutter siden:

opret en ny tråd i ovennævnte forum, og slet så indholdet i denne tråd.

Man kan også bare afprøve sin tålmodighed, og se om en Superbruger opdager fejlen, og flytter tråden i al venlighed.
Alternativt rapportere tråden, og bede om at få den flyttet.
Det er helt unødvendigt med tomme indlæg, som bare fylder til ingen verdens nytte.

Skrevet
  • Author

Forklar mig lige en gang til, hvor skal jeg oprette mit indlæg ???

Er der en guide for det. Opret ny Tråd tænker jeg at det er her jeg skal gøre det, men det er det så ikke, så bør det ikke være muligt at Oprette en ny tråd for en alm. bruger som mig.

Beklager men jeg er nødt til at have noget hjælp, da jeg gerne vil gøre det rigtigt.

På forhånd mange tak for jeres hjælp
Madmax17

Skrevet

Du stiller et spørgsmål, derfor skal du oprette dit indlæg under Efterlysninger.
Du havde oprettet under Anmeldelser, men dit indlæg er nu flyttet til rette forum, enten af en venlig Superbruger eller Admin.

Skrevet
  • Author

Mange tak, det skal jeg nok huske næste gang. beklager meget.

Skrevet

Hun har flere anmeldelser inde på Nympho, også fra brugere med +10 anmeldelser derinde.

Skrevet
MadMax17 skrev, for 4 timer siden:

Mi fornemmelse siger mig, at denne profil er FAKE.

Kan du være mere specifik på hvad som udløser denne fornemmelse?

Skrevet

Jeg har været hos hende og hun er dejlig og fræk, som dagen er lang. Jeg tvivler dog på alle hendes ekstra er gratis men det må man finde ud af på sædvanlig vis.

Skrevet
  • Author
Ubeskriveligt skrev, 1 time siden:

Jeg har været hos hende og hun er dejlig og fræk, som dagen er lang. Jeg tvivler dog på alle hendes ekstra er gratis men det må man finde ud af på sædvanlig vis.

Håber at du kan svare på dette spørgsmål : Kan hun Deep Throat, altså tage pikken helt til roden eller er det som det plejer at være, kun dybt i munden og ikke ned i halsen.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden:

Kan du være mere specifik på hvad som udløser denne fornemmelse?

Den er så ikke Fake som jeg troede, men det er fordi hun tilbyder faktisk næsten alt, markeret med "Inkluderet" i hendes services. Det vil jeg undersøge i morgen ved at skrive til hende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.