Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
thaijyden skrev, den 7.8.2026 at 13:51:

Er hun til Sport I 2eren

Jeg glemte at spørge, men hun tog villigt imod da hun spærrede indgangen til fissen med en stor dildo og jeg i stedet gik efter bagindgangen 😇

Hun er ret vild og med på ALT hvad du lyster, men jeg er mest til kærlig "nussesex" så jeg kigger mest efter andre steder. Dog vil jeg på ingen måde afvise at jeg besøger hende igen hvis jeg får lyst til en kvinde der bare vender hullerne til i enhver tænkelig position.

Skrevet
stall-struer skrev, for 20 timer siden:

Jeg glemte at spørge, men hun tog villigt imod da hun spærrede indgangen til fissen med en stor dildo og jeg i stedet gik efter bagindgangen 😇

Hun er ret vild og med på ALT hvad du lyster, men jeg er mest til kærlig "nussesex" så jeg kigger mest efter andre steder. Dog vil jeg på ingen måde afvise at jeg besøger hende igen hvis jeg får lyst til en kvinde der bare vender hullerne til i enhver tænkelig position.

Havde du aftalt anal med hende inden eller skete det bare ?? Og i så fald hvad gav du for den del?

Skrevet

Det skete bare. Hun virkede frisk på alt og var drønliderlig, så jeg prøvede og hun stoppede mig ikke 😎

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.