Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/452332

Vil kraftigt advare om at være ekstra opmærksom på aftaler med hende.

Hun er ret svær at få en aftale med, hun svare ikke på mail og svare meget langsomt på SMS.

Det lykkedes mig dog at få en aftale, eller det troede jeg…

Vi aftalte et tidspunkt, det var lidt langt væk, men sådan er det jo på Møn, kørte så derud af og en halv times tid inden vi skulle mødes skrev jeg og spurgte efter adressen, men ingen svar, kvarters tid inden spurgte jeg om hun var der, men stadig ingen svar. Da jeg så ankom til byen, så skrev hun blot “kan ikke i dag desværre” jeg tænkte hvad fanden det kan man da ikke bare sige?

Spurgte efter en årsag og forklarede jeg havde kørt langt for den aftale, men hun skriver blot “der er en årsag, desværre”

Jeg var dybt forarget over at hun ikke engang havde det i sig at sige undskyld, så jeg måtte køre forgæves hjem.

Skrev derefter til hende, at jeg ikke håber hun var blevet skadet af en anden kunde og håbede hun var okay, men at det var skammeligt ikke at give en årsag og for slet ikke engang at sige undskyld…

Så en advarsel til dem der vil prøve at lave en aftale med hende, sørg for hun kommunikere ellers vil jeg ikke anbefale forsøget.

Hendes priser er heller ikke lave, 1200 for 30 min og 1800 for en time, virkelig skuffende at hun har så lidt styr på det, men håber da for andre og ikke mindst hende selv at hun får bedre styr på det.

Dybt skuffende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.