Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/345696

For nogle dage siden kom jeg forbi Asnæs i Odsherred og ville prøve “🥳🥰💝🔥👌NYÅBNET 🔥💗NEW Wellness & Thai massage🔥💗 KASAP MASSAGE🔥 🔥💗 🔥”, ved Asnæs Centret, hvor annoncen lover en god oplevelse med lidt af hvert. Fik aftalt en tid og kom til butikken. Der sad 4 piger i forstuen, men ejeren fulgte mig ind i et massagerum. Jeg ville aftale 60 minutter med BtB, Bj mm. Men hun opfordrede mig til at prøve med 2 piger til 2.000 for en time. Jeg var ikke så interesseret, men hun overtalte mig ved at love 2 piger uden tøj på i en time, BtB og Bj, det sidste dog kun af den ene pige, hende selv. - Ejeren og en anden pige begyndte på ganske almindelig oilmassage. Efter lidt tid spurgte jeg hvornår de tog tøjet af, følte at jeg havde betalt for og lovet mere end blot oilmassage. Efter lidt mere tid insisterede jeg høstligt på BtB. Så sendte ejeren den anden pige ud, sagde hun var genert. Så tog ejeren tøjet af, gav lidt BtB og lidt BJ med. Hun var ikke særlig berørings venlig og sluttede med et HJ.  Alt i alt tog det hele ca. 45 minutter og jeg følte mig godt snydt😬. Så kør uden om Asnæs og find et bedre sted eller vent med at betale til efter du har fået den aftalte ydelse.

Redigeret af Matrosen

• Matrosen changed the title to ‘Snydt’ i Asnæs
Skrevet

Der har vist aldrig været gode anmeldelser derfra. Nordvestsjælland incl Holbæk er ret tyndt med GP`ere. Og dem der er desværre langt fra top niveau. En skam, for hvis der var en enkelt god pige, ville hun da nok ku få en god forretning…

Skrevet
Lasse C skrev, 1 time siden:

Der har vist aldrig været gode anmeldelser derfra. Nordvestsjælland incl Holbæk er ret tyndt med GP`ere. Og dem der er desværre langt fra top niveau. En skam, for hvis der var en enkelt god pige, ville hun da nok ku få en god forretning…

Helt enig. Det er også min erfaring.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.