Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mødte i dag Lexi. Kort besked kl. 14.05, spurgte om hun havede tid til 30 min. Kl. 15.00 - hurtigt svar ja. Diskret sted, ikke noget i øjnefaldende/mistænkteligt for andre. Kommer ind af døren og woaw! Der står en bombe. Endnu pænere end sine billede. Inden pengene har fået vækslet hænder, havde hun nærmest min pik i munden. Dejlige brune øjne fyldige læber. Hvor efter vi hopper videre til 69. Endte med at tage ende i en doggy til sidst, hvor jeg ikke kunne holde mere.

Hun eeeelsker at få pig, et kan man mærke. Hun nød det hele vejen igennem.

Pigen 10 ud af 10

Stedet 8 ud af 10

Servicen 10 ud af 10.

Kommer jeg igen ja! Minimum en time næste gang. Hun hverken lugter eller noget og hun er helt perfekt frq top til tå. Så flotte tær jeg måtte tage en tå i munden!

Svarer ikke på besker her inde. Lovede hende blot at jeg ville skrive en anmeldelde hvilket jeg normalt ikke gør. Men hun var så perfekt og næste gang jeg skal møde hende, vil jeg ikke skuffe hende. Derfor kommer denne besked.

https://nympho.dk/n34813/lexi

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.