Hop til indhold

Slikke vi fisse for pigens skyld eller for vores egen?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
børge lang skrev, for 37 minutter siden:

Slikket ikkr diger mig ikke noget. Kommer til gp for at få en ydelse. ,/ at bruge hendes huller. Det de jeg betaler for.

Måske for dig. Men generelt går vi til piger der sælger sex for at få det vi nyder mest og det kan jo fint være at give pigen massage, oralsex eller andet hun nyder. Det er en stor nydelse ar give nydelse😎

• Svar 50
  • Visninger 3.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Men hvis de gør det for deres egen skyld, så det vel netop fordi de elsker at slikke fisse?

• CamillaHusmor
    CamillaHusmor

Dem har jeg så mødt nogle stykker af. Ligesom jeg kender mænd hvor blowjob ikke siger dem noget.

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Jeg hører også til dem, der elsker at slikke fisse, og jeg bruger gerne en pæn del af mit besøg på netop den disciplin. Og det er meget lækkert, når pigen med søde lyde indikerer, at hun også hilser i

Postede billeder

Skrevet

At slikke en dejlig clit og sutte på kønslæber, det er en stor nydelse for mig om den skønne GP nyder det, det tror jeg da, men det er for min egen fornøjelse at jeg slikker.

Tak til alle de dejlige GP'er misser jeg har nydt og smagt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er også vild med at slikke fisse, hos gp gør jeg det ikke, jeg vil hellere selv blive forkælet, har dog også oplevet at gp bliver tændt, så holder jeg mig ikke tilbage.

Skrevet
Madame Illona skrev, for 28 minutter siden:

Hvis i mænd bare slikker fisse for jeres egen skyld Så lad være Det kan vi kvinder godt mærker Mænd der bare ELSKER at slikke fisse er fantastiske ….

Men hvis de gør det for deres egen skyld, så det vel netop fordi de elsker at slikke fisse?

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 minutter siden:

Lige mine ord🥰

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 20.7.2026 at 16:13:

Men det er vel en del af kundeservice segmentet hvis du tror alle kvinderne kommer fordi du slikker dem er du naiv undskyld jeg siger det. :)

Det kunne også tænkes at du bare skulle øve dig lidt... Undskyld jeg siger det 😉

Skrevet
Refresh skrev, for 10 minutter siden:

Det kunne også tænkes at du bare skulle øve dig lidt... Undskyld jeg siger det 😉

Intet med det at gøre ... Men tror du en kunde kommer igen hvis GP bare ligger passivt til .. du er virkelig naiv og tro alle kvinder nyder og blive slikkede det gør de ikke , noget kommer slet ikke af det , ligesom ikke alle mænd elsker og få suttede pik .. kan godt være du sprøjter imens de har pikken i munden men det betyder heller ikke du får orgasme det er også virkelig forskelligt du har hellere ikke fået orgasme hver eneste gang i dit liv du har fået udløsning.

Skrevet

Det er det fede ved at være pleaser ☺️

Det bliver aldrig et spørgsmål om enten eller, altid både og...

Det giver mig SÅ meget nydelse at mærke hendes nydelse og orgasme og penetrationen er som regel markant mere intens og intim når hun har fået en dyb orgasme først 🤪🔥

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 3 timer siden:

Intet med det at gøre ...

Det har ALT med det at gøre...

Har du aldrig mødt en kvinde der var ekstraordinært god til at sutte pik? Enten fordi hun kunne noget teknisk ekstraordinært eller fordi man så tydeligt kunne mærke at hun nød det at det smittede af?

Hvorfor skulle det være anderledes med at slikke fisse???

Vi lever i en kultur hvor det er "flovt" at spørge om hjælp eller opsøge viden/kunnen om det seksuelle, fordi der i selve det at opsøge ligger indrømmelsen af at man ikke er god eller god nok!

Det er synd og skam, for der er SÅ meget at vinde ved at føle sig kompetent i det seksuelle.

Jeg har lært det sammen med min kone og vi har været super dygtige til at udvikle hinanden i stedet for at tie eller fake for at undgå at såre hinanden.

Den seneste GP jeg har mødt sagde efter vores første møde: Seriøst! Du bliver nødt til at lave nogle kurser, hvor du lærer andre mænd det der og ISÆR det med tungen!

Og i lørdags fik jeg direkte forbud imod at skrive en anmeldelse af mit besøg hos en af mine faste, med ordene: Hvis du skriver det her, så kommer de jo rendende allesammen og tror at de kan det samme og det kan de jo slet ikke!

Din opfattelse er et spejl af dine oplevelser og overbevisningen om at sådan må det være for alle er en overlevelsesstrategi for at undgå at skulle kigge ind i sårbarheden...

Men det kan læres! Og jeg synes faktisk at flere burde overveje at søge erfaring og læring igennem købesex.

du er virkelig naiv og tro alle kvinder nyder og blive slikkede det gør de ikke , noget kommer slet ikke af det , ligesom ikke alle mænd elsker og få suttede pik

Jeg får selv suttet pik relativt sjældent, fordi det kun giver mening for mig, hvis jeg kan mærke at hende der sutter mig nyder det. Men jeg har mødt kvinder, som 99% af alle mænd ville elske at blive suttet af.

Nydelse og orgasme er to forskellige ting og selv om langt de fleste kvinder jeg har været sammen med har fået orgasme når jeg slikker dem, så er der også nogle stykker som på trods af enorm nydelse ikke fik orgasme.

Og så har jeg mødt 4-5 kvinder, som ikke lod til at være imponeret af mine evner i det orale. Om de aldrig nyder oralsex kan jeg ikke udtale mig om, men jeg håber da at de har fundet nogen, som kunne give dem den oral de finder nydelse i.

kan godt være du sprøjter imens de har pikken i munden men det betyder heller ikke du får orgasme det er også virkelig forskelligt du har hellere ikke fået orgasme hver eneste gang i dit liv du har fået udløsning.

Du er velkommen til at prøve at lære mig noget om mænds orgasmer...

Jeg oplever 4 forskellige typer orgasmer og har talt med rigtig mange mænd uden at kunne finde en eneste der kan genkende den form for nydelse jeg oplever. De kvinder der får lov til at opleve mine orgasmer bliver altid chokeret første gang, fordi de aldrig har oplevet en mand i orgasmerus på den måde før.

En ven hørte i en podcast en tantrikker beskrive at han havde fået 100 orgasmer på en aften. Han grinede fjoget af det og anså det for urealistisk. Han blev noget overrasket da jeg fortalte at jeg under de rette omstændigheder let får 100 på en time og for nylig havde været sammen med en kvinder hvor vi nok fik 4-500 energiorgasmer hver på en aften.

Hende slikkede jeg i øvrigt i over en time den aften. Hun fik aldrig orgasme af det (den første aften), men hun nød på fulde gardiner og blev ved med at nå helt op på kanten til orgasme, for at falde ned igen, hvorfra vi kunne bygge op påny. Piv lækkert og masser af nydelse.

Skrevet

@Puk du bliver ved med at sætte sørgelig smiley på mine kommentarer, men det er lidt svært at blive klogere af.

Har du ikke lyst til at sætte lidt ord på? Jeg er her i hvert fald for at erfaringsudveksle og blive klogere, så al input er velkommen 🙏

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig! Så tror jeg hverken kvinde eller mand har den store kulinariske nydelse.ved at slikke pik El. Fisse. Der hvor nydelsen ligger er observationen af vores partners reaktion for de stimuli han/hun udsættes for.

Skrevet
MrHands skrev, for 27 minutter siden:

Skal jeg være helt ærlig! Så tror jeg hverken kvinde eller mand har den store kulinariske nydelse.ved at slikke pik El. Fisse. Der hvor nydelsen ligger er observationen af vores partners reaktion for de stimuli han/hun udsættes for.

Jeg er helt paf 🤯

Jeg ved simpelthen ikke noget bedre end at kunne dufte og smage saften af den kvinde jeg har været sammen med på mine læber og fingre i timerne efter. Ofte må jeg snuppe en udløsning ved sengetid, fordi duften er så intens at det ellers ville være umuligt at falde i søvn.

Jeg bliver helt høj bare ved tanken om hvor ofte hele bilen virker til at ose af hendes liderlige fisse fordi jeg så godt som er marineret i hendes lyst. 🤪😋

Helt enig i det med at mærke hendes lyst, men mager uenig i at der ikke er noget mere direkte nydelse for mig.

Redigeret af Refresh

Skrevet
MrHands skrev, for 5 timer siden:

Her tror jeg, du tager fejl. Jeg føler mig faktisk lidt snydt efter et besøg, hvis jeg af en eller anden grund ikke har været nede og drille klitten med tungen.

Skrevet
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Her tror jeg, du tager fejl. Jeg føler mig faktisk lidt snydt efter et besøg, hvis jeg af en eller anden grund ikke har været nede og drille klitten med tungen.

Omvendt har jeg hørt flere kvinder sige, at de elsker at mærke en pik i munden, der vokser fra orm til anakonda.

Skrevet
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Omvendt har jeg hørt flere kvinder sige, at de elsker at mærke en pik i munden, der vokser fra orm til anakonda.

Fra orm til hvad end folk er udatyret med 😄

• 3 weeks later...
Skrevet

Fra min debut og op til jeg fyldte 30 sagde det mig ikke så meget. Jojo, det var da fint nok - det samme med at få et blæs - men det gjorde ikke noget for mig. Så mødte jeg en kvinde, hvor jeg kunne mærke at det var noget hun ville, og så kan jeg ellers lige love for at noget i mig vågnede op. Vi knaldede i timevis, og når jeg ikke var oppe i hende, lå jeg med hovedet mellem benene på hende. Hun kunne sprøjte, og vi fik ødelagt en ellers fin madras over årene.
Nogle år efter hende havde jeg en flirt med en kvinde, der smagte af blomster og honning. Det var fantastisk. Hun var ikke så spontan udover det, men det gjorde ikke min lyst til at slikke fisse mindre - tværtimod. Mit seneste forhold var med en kvinde, der kun sjældent kunne komme af at få slikket fisse. Jeg tog det ikke som en udfordring, for det er sådan en ting, hvor mænd ofte er sådan "Det kan jeg godt få dig til", og det er et turn-off for mange. I stedet tog jeg det stille og roligt, lyttede, smagte, nød, og der var payoff inden vi havde kendt hinanden alt for længe. Det blev til et fast ritual, inden sex, under sex eller efter sex - på spisebordet eller hvor vi nu kunne komme til det.
I dag er det nok det bedste jeg ved - det kan lidt af det hele. Der er en smule dominans over det. Jeg kan pirre, tease, holde hende hen, få hende til at sukke dybt, rotere med underlivet, klynke og tigge om mere. Det er så fucking frækt at kunne navigere sig gennem hendes liderlighed ud fra hendes lyde og små bevægelser. Jeg elsker alt slags sex, men det er lige før at jeg kunne "nøjes" med at slikke fisse, og jeg har ingen problemer med at betale for det, og kun det hvis det er dét jeg har lyst til.
Jeg har ikke vildt mange besøg hos glædespiger, men jeg prioriterer helt sikkert at svesken er på disken, og at den er spiseværdig, som man siger 🤤

Tak fordi I kom til min TED Talk. 😂

Skrevet

Jeg kan ikke skille det ad på den måde.
Jeg bliver meget tændt af kvindens nydelse, når den føles ægte.
Og så kan jeg godt lide at slikke.
Jeg kan almindeligvis bedst lide at slikke 'on-off' og ind imellem stimulere / nyde kvindens krop på andre måder.

Skrevet
Refresh skrev, den 1.8.2026 at 21:21:

Det er det fede ved at være pleaser ☺️

Det bliver aldrig et spørgsmål om enten eller, altid både og...

Det giver mig SÅ meget nydelse at mærke hendes nydelse og orgasme

Jeg vil drille dig lidt ...
Som du beskriver det, så er du ikke en pleaser.
Som jeg skrev ovenfor, så tænder det mig, hvis pigen nyder det - det er absolut ikke det samme som at være en pleaser.
Det minder lidt om en diskussion jeg nogle gange har med en kristen ven ..
Han mener mere eller mindre at en god gerning kun er en god gerning hvis det gør ondt på een ...

Skrevet
  • Author

Jeg nyder bestemt at slikke og derfor gør jeg det, men det er selvfølgelig kun godt hvis man også fornemmer at det nydes af kvinden.

Noget der gør det lidt vanskeligere med GP’er end med andre er, at GP’er jo gerne vil give kunden en god oplevelse og derfor måske giver udtryk for mere nydelse end hun egentlig føler. Det er jo også forretning.

En anden vinkel er, hvis at vi nok er mange der nyder at slikke on/off og altså have pauser, hvor man selv bliver stimuleret eller hvor man masserer osv. Der svære er at lægge pauserne rigtigt og ikke afbryde på “ forkerte” tidspunkter og genoptage på de rette tidspunkter også. nogen gange er jeg mere heldig med det end andre (føler jeg), men det er jo svært at få “kritik” af en GP der i sidste ende bare vil glæde mig max.

GP’er er jo søde til at rose og sige pæne ting og tak for det. Jeg kan godt tage det uden at blive indbilsk🙃😇😂

Skrevet
sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil drille dig lidt ...
Som du beskriver det, så er du ikke en pleaser.
Som jeg skrev ovenfor, så tænder det mig, hvis pigen nyder det - det er absolut ikke det samme som at være en pleaser.

Kald mig hvad du vil... Bare du ikke kalder mig op om morgenen!

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men hvad vil du så kalde det??? Det er for godt/vigtigt til ikke at have en betegnelse 😉

Skrevet
Slowman skrev, for 7 minutter siden:

Noget der gør det lidt vanskeligere med GP’er end med andre er, at GP’er jo gerne vil give kunden en god oplevelse og derfor måske giver udtryk for mere nydelse end hun egentlig føler. Det er jo også forretning

Jeg tror du undervurderer hvor meget af den slags der foregår i "naturlige" relationer af omsorg for ikke at såre.

Slowman skrev, for 9 minutter siden:

men det er jo svært at få “kritik” af en GP der i sidste ende bare vil glæde mig max.

Hvorfor ikke bede om ærlig feedback, så man kan udvikle sig. Pengene skaber i forvejen en smule afstand og burde gøre det mindre sårbart, hvorfor ikke udnytte det?

Skrevet
Refresh skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men hvad vil du så kalde det??? Det er for godt/vigtigt til ikke at have en betegnelse 😉

Det er et rigtig godt spørgsmål, og det rækker langt ud over lige dette her univers.
Det er faktuelt at mange af os får et 'kick' af at gøre andre glade .. og det er ikke selvopofrelse ..
Der er ikke ret meget forståelse eller sprog for det, og det er ærgerligt - det bruges også i mange erhverv.

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Det er et rigtig godt spørgsmål, og det rækker langt ud over lige dette her univers.
Det er faktuelt at mange af os får et 'kick' af at gøre andre glade .. og det er ikke selvopofrelse ..
Der er ikke ret meget forståelse eller sprog for det, og det er ærgerligt - det bruges også i mange erhverv.

Indtil du finder på noget, så bruger jeg bare "exceptionelt godt knald" 🤣🤪😉

Skrevet
Refresh skrev, for 7 minutter siden:

Indtil du finder på noget, så bruger jeg bare "exceptionelt godt knald" 🤣🤪😉

Nok ikke i de sammenhæng jeg (også) tænker på.
Det ville du nok komme grumme galt af sted med ...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.