Hop til indhold

Jenny i Kocksgade, Odense. God.

Featured Replies

Skrevet

Jenny i Kocksgade fortjener en ny tråd.

Jeg har besøgt hende flere gange. Hun er sød, charmerende og smilende. Hun er lidt høj, har flotte modne bryster en moden dejlig krop. Massagen er god, ikke sublim, men almindelig god. Jenny og jeg har en fin kemi med hinanden. Hun er hyggelig at tale sammen med.

Jeg har haft sex med hende en gang, og det var godt. Hun er ikke den mest aktive, men man må røre og kramme hendes dejlige bryster og lækre røv. Hun giver ikke BJ

Hun er god til handjob. Modsat de fleste, så er det ikke en hidsig gokketur, men en rolig og følsom massage af sjoveren.

Det er vigtigt at være præcis, når man bestiller, og sige at det er Jenny man vil have. Ellers kan det blive den anden pige, som sommetider er på stedet, og så er kvaliteten ikke nødvendigvis i orden. På samme måde har jeg oplevet at det var Mutter, der stod for massage og HJ. Mutter giver OK massage, men HJ, det er mekanisk uden forståelse for, hvordan en pik fungerer (ligesom man ofte oplever andre steder).

Alt i alt. Jenny er stedets attraktion. Giv hende et besøg og vurder selv.

https://annoncelight.dk/showad/425656

Skrevet

Den med en adresse herinde er vist ikke så optimalt, men ellers har du ret i Jenny's fortræffeligheder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.