Hop til indhold
snois

18 årige Anna fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/127774/18-aarige-anna-tilbyder-de-fraekkeste-oplevelser.

Jeg har lige besøgt hende og hun har virkeligt den frækkeste lille krop. En lækker FAST b/c skål, glat STRAM! fisse og en lækker røv der hverken er lille eller stor.

Hun er ganske ferm med mund og hånd og lever sig godt ind i legen.

Hvis du besøger hende, som du burde,så skal du ikke forvente ordnede forhold. Lejligheden roder, der er hund og kat ( de er dog ikke med inde i soveværelset, hun har lidt tusser hist og pist menitm er virkeligt et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt i den dyre ende.. men kvali-vare koster jo også en smule mere

til 1500 spir, plejer der er at følge lidt kys og evt GFE med..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, endnu en kvinde der ingen realitetssans har. De priser hører forrige årtusinde til. Dengang de danske kvinder nærmest havde monopol.

Det er bare KLASSISK. Ingen billeder andet end et skaldet undertøjsbillede, ingen referencer, og priser der er 50-75% for høje. HADER den slags kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke til anal, kys eller slug!

30 min for 1.500

"...skal du ikke forvente ordnede forhold. Lejligheden roder, der er hund og kat..."

 

Hvorfor er det, man bør besøge hende igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Hvis de billeder retvisende og Annas ansigt matcher hendes krop, er jeg ret ligeglade med om hun tager 1000, 1500 eller 2000 per halve time :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er velhavende, Thomas, så skyldes det da andre ting end kløgt :wink:

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

At være velhavende kræver at man er god til at holde på pengene. Jeg tjener mere end de fleste kunne drømme om men formår at brænde det meste af løbende. Vi lever kun én gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:ugeek: alt for dyr i forhold til omgivelserne og hendes udsende :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, endnu en kvinde der ingen realitetssans har. De priser hører forrige årtusinde til. Dengang de danske kvinder nærmest havde monopol.

Det er bare KLASSISK. Ingen billeder andet end et skaldet undertøjsbillede, ingen referencer, og priser der er 50-75% for høje. HADER den slags kvinder.

Et argument for prisen kan være hendes alder. Hvis den passer, har huset "salgsargument". Ellers er der vel kun at sige, at hvis prisen virker for høj, så lad dog være med at besøge hende! Det er vel ikke så svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/126803/lille-sag-paa-19-tilbyder-fraekke-pirrelige-seksuelle-oplevelser-tlf-91-96-74-08

Ser ud til at hun var 19 for 5 dage siden. Både billed og tekst på den nye annonce er noget af en opgradering - priser er også sænket 100 kroner.

Meget mærkeligt. Nu hedder hun Jessica og er i Ringe. Hun er nogen gange sammen med Kira fra Fåborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt klart Jessica/Annabell som tidligere har huseret på Fyn og i Nordjylland. Men I har vel aldrig hørt om en glædespige der skiftede navn, alder og sted?   :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn... Så ikke at nummeret var det samme... Så blev jeg da snydt for 100 kr :-(. Nå men jeg var nu en glad mand da jeg forlod hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har været i en camping vogn i en lang periode på Fyn, hvor de kneppede uden gummi. Var forbi og da vi jeg skulle til at kneppe den begge to, havde de ikke flere kondomer. Så de ville gøre det uden. Da jeg sagde nej til dette, var svaret at det havde de ofte tilbudt kunder, mod ekstra betaling og jeg skulle være glad for jeg gik det gratis. Skal ikke kneppe uden gummi, med kvinder der lever af det. Klamt og en sikker måde at få en sygdom på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...