Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hold jer langt vær her fra har da aldrig oplevet noget lignende. Havde aftalt og betalt for 1 time kæreste sex med tungekys men da vi så kom ind i soveværelset kyssede hun pludselig ikke men jeg havde betalt 300 ekstra for det og hun mente at det var for noget andet men hun kunne ikke forklare mig for hvad det var jeg havde betalt 300 ekstra for så derudover måtte jeg knap nok røre ved hende og hun vil kun have sex i missionær. Da jeg sagde det simpelthen var for dårligt til hende på det dårlige engelsk jeg nu kan blev hun pissesur og derefter var det slut hvor jeg jo mente at jeg skulle have nogle penge tilbage fordi jeg har ikke fået hvad jeg egentlig har betalt for så begyndte hun med alt muligt med hendes chauffør og alt muligt og jeg sagde til hende at jeg ikke skulle diskutere noget med hendes chauffør Øvøv og dyre lærepenge

https://annoncelight.dk/showad/345417

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.