Hop til indhold

WhatsApp, SMS og Telegram

Featured Replies

Skrevet

Halløj

Jeg har tænkt på en ting…

Jeg synes jeg ser flere af GP’erne skrive i deres annoncer, at WhatsApp ofte lukker deres numre ned, så man skal holde øje med om nummeret ændres…

Mon kommunikationen er på vej væk fra WhatsApp og over på Telegram?

Personligt har jeg også Telegram, så jeg er for så vidt ligeglad…

Har I andre Telegram og har I holdninger til hvor kommunikationen med GP’erne foregår?

Skrevet

Whats app lukker ikke numre ned .. ud over det kan du fremadrettet bruge brugernavne på WhatsApp i stedet for telefon numre du kan allerede reservere dit brugernavn nu og så kan du skifte nummer lige så meget du har lyst ... Reservation af brugernavne er speciel godt på et burner nummer du også har i din telefon og derfor har 2 sim kort i telefonen aktiveret på Whats app en til privat og en til bollefon.

Telegram er fuld af scammers da det også er chatgrupper

Skrevet

Jeg er nok lidt gammeldags og mest til sms eller et opkald. Jeg har brugt WhatsApp et par gange.

Helt generelt, så skal det være gennemskueligt og nemt at få en aftale på plads.

@dhnmdst, tak for at du bringer emnet op. Jeg har tænkt det sammen.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 17 minutter siden:

Whats app lukker ikke numre ned ..

Hvorfor dælen skriver GP’ere så at de gør det ofte…?

Skrevet

Jeg har ikke og kender heller ikke til andre der har fået deres whatsapp lukket🤷🏼‍♀️.. Måske de piger er indblandet i andet end sexsalg eller måske det fordi deres bagmænd er nemme at “fange” for der er mange piger på samme nummer😅..

Skrevet

Jeg er superglad for whatsapp.. Jeg kan have appen på min hverdagstelefon så jeg ser beskeder med det samme imodsætning til min arbejdstelefon jeg normalt ikke har fremme når jeg er hjemme💁‍♀️.. Derfor er jeg nok nogengange nemmere at fange på whatsapp☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er superglad for whatsapp.. Jeg kan have appen på min hverdagstelefon så jeg ser beskeder med det samme imodsætning til min arbejdstelefon jeg normalt ikke har fremme når jeg er hjemme💁‍♀️.. Derfor er jeg nok nogengange nemmere at fange på whatsapp☺️..

Præcis så ser det heller ikke helt så suspekt ud end hvis man har 2 telefoner .. har 2 Whats app kontoer på min Whats app

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
pdkman skrev, for 3 timer siden:

Jeg er nok lidt gammeldags og mest til sms eller et opkald. Jeg har brugt WhatsApp et par gange.

Helt generelt, så skal det være gennemskueligt og nemt at få en aftale på plads.

@dhnmdst, tak for at du bringer emnet op. Jeg har tænkt det sammen.

Whats app har flere fordele , du kan bruge det i udlandet de fleste har Whats app , du kan bruge det som alternativ specielt hvis du er uden for EU da det kun kræver wifi eller mobildata så hvis du er i udlandet er det langt nemmere at få kontakt med nogen plus har du aktiveret et burner nummer som sekundær konto så kan man ikke få afpresningsbeskeder som nogen åbenbart har fået

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 6 timer siden:

Whats app har flere fordele , du kan bruge det i udlandet de fleste har Whats app , du kan bruge det som alternativ specielt hvis du er uden for EU da det kun kræver wifi eller mobildata så hvis du er i udlandet er det langt nemmere at få kontakt med nogen plus har du aktiveret et burner nummer som sekundær konto så kan man ikke få afpresningsbeskeder som nogen åbenbart har fået

Så man kan tilføje en ekstra anonym whatsapp bruger på samme telefon ved at have et taletidsnummer også?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.